Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

forårstræf i odense den 25/4(afholdt)

Startet af olesen83, 10. April 2009, kl. 18:45

olesen83

Hey alle sammen :)
Er der nogen der har overblikket over hvem der kommer på lørdag, hvad vi gør med mad og dagen generelt:) Og som kunne tænke sig måske lige at skrive en lille update herinde;)

tzari

Mig bekendt kommer:
Darkgirl
Olesen
Tzari
Kastajne
Jill
A_M_T
Tina, der ejer Gaston og Annabella(Bella).
Malene

Vi starter omkring kl 2.  Mad ved jeg ikke endnu er ludfattig fra næste måned af så er ikke storfan af bestil ude mad ellers laver jeg bare noget til mig selv hvis folk vil dette :)

I ankommer og vi sludre. Hvis nogle vil lege rørløb eller lign så bare råb højt så gør vi det.

I skal bare komme med input jeg ligger bare lejlighed til i må sige hvad i vil  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

olesen83

Lyder da super hygge! Men så synes jeg da bestemt at vi selv skal lave mad, det er langt det billigste! Har du mulighed for at handle ind og så få penge på dagen? Kunne fx. være lasagne el lign nem, lækker og billig mad:) Jeg vil gerne handle noget ind hvis du synes det er for meget, så skal jeg bare vide hvad:)

DarkGirl

Jeg er heller ikke den store fan af "bestille"mad. :)
Kunne vi lave pitabrød, ligesom sidst? :) Jeg kan godt købe noget, hvis det er. :)
Ellers kan jeg godt tage noget med til mig selv, egoist som jeg er. :fnis:

lille_jill

Jeg vil bare gerne vide hvad i gør i god tid, så jeg evt. kan tage mad med til mig selv.

tzari

uhh lasagne kunne være lækkert. Måske en kunne have en med (så skal vi andre nok give noget til indkøbet) har nemlig en mikrobølge ovn så det hurtigt kan varmes igen (eller den kunne komme "rå" med og komme i den rigtige ovn ) og så skal vi ikke stå i køkkenet hele tiden  ;)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill


olesen83

Da jeg kommer på cykel bliver det desværre noget svært for mig at medbringe både kage og lasagne. Kan dog godt medbringe nogle ingredienser, men ikke en hel lasagne... Har ikke noget imod at stå i køkkenet:) kan hurtigt lige smække lidt mad sammen, og der er sgu nok mange af jer andre der er bedre til at styre chico imens end mig..hehe  :fnis:

tzari

hvad siger folk burger eller lasagne,

Jeg stemmer for lasagne  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

olesen83


DarkGirl


Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill

Nej tak! Spiser hverken kød eller ost eller sovs.

tzari

kan du så ikke tage en veganer udgave med til dig?  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Har sgu ikke råd til både at lave mad og betale billet. Tager noget rugbrød med.