Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

forårstræf i odense den 25/4(afholdt)

Startet af olesen83, 10. April 2009, kl. 18:45

lille_jill

Tak for et hyggeligt træf! Er omsider kommet hjem.. Tog ikke mindre end 3 timer og 45 minutter.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: lille_jill Dato 26. April 2009, kl. 02:30
Tak for et hyggeligt træf! Er omsider kommet hjem.. Tog ikke mindre end 3 timer og 45 minutter.

WOW du har da vist været vidt omkring  :fnis:

lille_jill

^toget kom med 8 minutters forsinkelse til Høje Taastrup, så måtte tage en natbus hjem. Så skulle vente 30 minutter på bussen, køre i den i 40 minutter og gå 20 minutter hjem. Den tur ville have taget 10 minutter, hvis jeg havde nået det! - øv, jeg hader sådan noget.

tzari

ja du var da brand uheldig  :( Tops savner sin Chucky ligger og ser meget opgivende ud over han  er alene igen  :fnis:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

olesen83

Jill: Ej hvor øv:( Men godt at i kom hjem...
Og tak til alle for et hyggeligt træf! Var rart at få sat ansigter på nogle af navnene herinde:) Ses ligepludseligt:)

Katrine

Ja tak for et hyggeligt træf.
Loppen har bare sovet og sovet og er først lige vågnet nu. :)
Bamse havde af en eller anden grund stadig energi da vi kom hjem, hyperbarn..
Ildere: Loppen & Bamse

lille_jill

Åhh ja.. Chucky og Tops blev gode venner, da alle var gået og der var roligt.. Mokken sover stadig. Kan slet ikke ryste liv i ham.

DarkGirl

Jill - Øv, det var træls. :(

Tak til alle for et hyggeligt træf. :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja jef siger også tak for et hyggelgt træf! og mit første træf.. nogle af jer der tog billeder, ligger i dem ikke ud eller noget???