Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvor køber i jeres tuber? :)

Startet af Zoidret, 10. Juni 2013, kl. 20:51

Zoidret


Nu håber jeg det er det rigtige forum jeg spørger i, hvis ikke så beklager jeg på forhånd. :)

Jeg har længe ville købe tuber til min lille ilderdreng. Men alle de dyrebutikker samt diverse hjemmesider jeg har kigger på har kun haft dem i hård plast. :(

- Hvor har i købt jeres? :)

Også, kender nogen af jer til hvor mon jeg kan købe http://www.ebay.com/itm/Marshall-Ferret-Pop-N-Play-Ball-Pit-Toy-for-Ferrets-/300917303671?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item461011a977]Play Ball Pit[/url] til ilder. (Helst indefor europa) ;)
Eller bare lign. plastbolde så man selv kan lave et lille 'ball pit'. :)

Cille

Hvis du kan leve med en der ikke er gennemsigtig, kan du gå i et byggemarked og købe flex rør, til tørre tumbler/emhætter

Minority ferrets

Ikea har lignende "kurve" som du kan lave et hul eller to i :) og boldende kan du finde i diverse legetøjsbutikker :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

CMS

Jeg har købt mit i Finland faktisk. Jeg har tidligere haft tørretumbler-rør (som Hanne skriver). De er et godt og billigere alternativ, men jeg synes altså, de "rigtige" er bedre.
Mange hilsner Christina

mette11

Jeg mener at zooplus.de på et tidspunkt havde dem, men kan ikke finde dem der nu desværre. Jeg har et fra www.ferretdepot.com men det er i usa og der kommer told, moms, gebyr og fragt på  :(
Dem som det på billedet holder meget bedre end dem fra byggemarkeder jeg har haft  ;)

KariN

Ventilations rør er geniale, jeg har haft mine siden jeg fik ilder for snart 6 år siden og de er som nye endnu, på trods af at de er blevet brugt MEGET flittigt igennem årene.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

CitatVentilations rør er geniale, jeg har haft mine siden jeg fik ilder for snart 6 år siden og de er som nye endnu, på trods af at de er blevet brugt MEGET flittigt igennem årene.
Seriøst?? De alm. fra byggemarkeder?? Dem smadrede Marius altid på under en uge!!  :X :X :X

Dyrenørden


KariN

Mette: Nej det er nogle min far har købt dengang han var selvstændig, det kan godt være at de er ekstra kraftige? det er sådan nogle store mørkegrå nogle
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Jeg vandt 1½ meter af det mørkegrå rør på VIF og det holder virkelig godt også længere end det gennemsigtige jeg købte fra USA, men jeg har ikke kunde finde dem nogen steder siden :( de er så heller ikke så fleksible synes jeg men gode.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.


KariN

Citat fra: Eliza Dato 11. Juni 2013, kl. 12:52
Jeg vandt 1½ meter af det mørkegrå rør på VIF og det holder virkelig godt også længere end det gennemsigtige jeg købte fra USA, men jeg har ikke kunde finde dem nogen steder siden :( de er så heller ikke så fleksible synes jeg men gode.



Det er på VIF for et par år siden ikk? for så er det højst sandsynligt det fra min far af, det holder virkelig godt, men nej det er ikke så fleksibelt som andre rør, men det kan snoes rundt om stole, borde osv, hvis det er langt (det jeg havde før var 5 meter langt)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Zoidret

Jeg siger tak for alle de svar, regnede lidt ikke at få så mange. :D
Turde ikke købe dem fra byggemarkeder fordi jeg ikke vidste om de var sikre nok hvis de nu blev bidt lidt i. :)
- Men det kan jeg så gætte mig til at de er siden andre bruger dem. :D

Eliza

dem fra byggemarkeder er ok men går hurtigt i stykker og så skal de selvfølgelig skiftes ud ;)

Karina: ja det er fra VIF 2009 :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Zoidret

Citat fra: Eliza Dato 12. Juni 2013, kl. 11:50
dem fra byggemarkeder er ok men går hurtigt i stykker og så skal de selvfølgelig skiftes ud ;)

Karina: ja det er fra VIF 2009 :)
Fandt faktisk nogle på www.healthstyleemporium.co.uk.
Så det var nok en bedre investering og forhåbentligt vil de holde bedre, nu hvor de er beregnet til ildere. :)