Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Emmadyhrs Fødselsdags træf(bliver flyttet til senere)

Startet af Emmadyhr, 20. April 2009, kl. 22:11

Emmadyhr

Jeg vil, fordi jeg har fødselsdag holde et træf for alle mine ildervenner i den anledning..Jeg er ikke helt klar over hvor jeg holder det endnu.Men det bliver på sjælland og det bliver lørdag den 27/06-09 da jeg fylder år den 25/06 ..Jeg har ikke selv en familie at holde det med så jeg vil holde min første fødselsdag sammen med jer :fnis:..
Hvor mange kunne tænke sig at komme? Så vil jeg finde ud af noget med hvor vi kan være..

Emmadyhr

Der vil være mulighed for overnatning for dem der kommer langt fra..Jeg har selv plads til 4 her hos mig.Skriv en pm, hvis du har brug for overnatning. Der vil være gave leg også regner jeg med.Og jeg har faktisk et lokale som vi kan være i.Jeg skal bare lige vide hvor mange vi bliver først. Jeg håbede at dem der kommer kunne havde noget mad med som vi kunne få til aftens mad . Og det vil starte kl 12:00. Jeg vil sørge for nogle bure.Men der er mulgihed for at de alle kan gå frit sammen men der kommer også en kravlegård eller to. Der vil være kage bord kl 12:00 med kaffe og kage og andre ting.
Håber der er opbakning til det  :) .
Mvh Emmadyhr

lille_jill

Jeg vil måske gerne.. Men ved endnu ikke om jeg kan den dag.

Julie

jeg ville rigtig gerne, men jeg har bare ikke penge til at tage til sjælland :(

Amazing Ferret

Jeg ville meget gerne komme, men jeg har selv fødselsdag den 30/6, så der bliver desværre ikke råd til at tage til Sjællænd lige i den weekend  :(

Soelberg`s SUN ferret


Ja vi overvejer at komme herfra Horsens af. Kunne virkelig være hyggeligt. Hvad med nogle fødselsdagsønsker  :nu:

Emmadyhr

Altså jeg forvendter ikke at i kommer med gaver..Men hvis det er, så ønsker jeg mig ting til dyrne.

Erika: Det er jeg godt nok ked af søde.Havde håbet at se dig.Men vi må finde ud af noget en anden dag så  :)

Black Diamond

Jeg vil gerne høre hvem der regner med at komme til mit træf. Jeg skal nemlig til at købe mad og ting ind til det hele nu. Send mig en pm om du kommer og hvor mange i kommer og om du har ilder med og evt. hvor mange. Jeg vil derefter skrive en pm tilbage om adresse og andre pratiske ting i den forbindelse. Der vil være mulighed for overnatning.Men skriv til mig hvis du får brug for det i god tid. Jeg har lavet lidt om på det så i ikke selv skal havde mad med. Derfor håber jeg bare i medbringer nogle galde dyr og godt humør.

tzari

hvordan er status på den her  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Black Diamond

Status er at jeg fik en lille syg Oliver i vejen for det hele og derfor ikke får råd  til et træf før sener på året. Jeg laver noget der så ;). Men det bliver nok i Jylland hvis ellers jeg kan finde nogle der vil ligge hus/lokaler til det, da det virkelig var svært for folk at komme til sjælland. Men det er planen lige nu.