Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gåtur ved Aalborg eller Frederikshavn?

Startet af PiaLyng, 21. April 2009, kl. 20:05

NemoToft

øv. jeg har først fri 17.30 den fredag og har 20 minutter hjem og ind til byen igen. Men hvis i holder ved den dato og Nadja stadig tager med, så kan jeg bare lige ringe til hende og høre om i stadig er der....

PiaLyng


Namilla

Jeg tager helt klart med... jeg tror i øvrigt også godt jeg kan tidligere på dagen, hvis det vil passe Jer andre bedre? (undtagen Dolly altså)...for jeg skal nemlig på førstehjælpskursus den dag, og jeg gætter på at det er slut senest kl.14...

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng


Peewit

Er der så gåtur/træf i kilden på fredag kl. ca. 17?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Timmy

uh, det ser også ud til at passe mig fint, opdagede lige at jeg har aflyste timer fredag, så jeg har masser af tid til at tage hjem efter mine små drenge når jeg får fri  :dans:

PiaLyng


Namilla

Skal vi sige kl.17? For jeg får nemlig lidt travlt... jeg skal nemlig på kursus i Vodskov og det er først slut kl.15, så inden jeg kommer til svenstrup og derfra ind til kilden igen...
Skal vi ikke mødes foran banegården? altså på J.F. kennedys plads?

PiaLyng

Vi kan sagtens sige klokken 17  :dans:! jeg er ihvertfald frisk på gåtur og skal ikke andet..
Og mødestedet vil passe mig fint :-D

Peewit

kl 17 passer også mig helt fint og mødestedet er også super.. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

KittAnderson

Ja jeg vil gerne låne en ilder Pia :p
Skal du med tog, fra frederikshavn, fordi så kunne vi tage det sammen ;)?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Citat fra: KittAnderson Dato 24. August 2009, kl. 22:29
Ja jeg vil gerne låne en ilder Pia :p
Skal du med tog, fra frederikshavn, fordi så kunne vi tage det sammen ;)?

Jeg regner med at blive kørt :) - men tror godt du må låne Hexia hvis det er  :fnis:

tzari

Citat fra: tzari Dato 20. Maj 2009, kl. 12:45
hehe smid 2 datoer og tag den dag flest kan er da lettest  :P :fnis:

lykkes det  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

KittAnderson

Iiih mange tak.
Jamen så må jeg jo tage toget alene :(
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.