Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Gåtur ved Aalborg eller Frederikshavn?

Startet af PiaLyng, 21. April 2009, kl. 20:05

Timmy

klokken 17 foran dsb ville passe mig fint :D
så må vi se om drengene gider busturen derind  :lol:

Namilla

Mine gider helt sikkert IKKE busturen...men det er der bare ikke noget at gøre ved... jeg tager transporttasken med og godbidder og så håber jeg at det holder dem underholdt... nu skal jeg bare finde ud af, hvem af dem jeg skal have med...*S*

PiaLyng

Jeg er vist så heldig at skal have alle tre dumdums med :fnis: Jeg har 2 stks låne ildere - og tror jeg har afsat begge :fnis:

Timmy

jeg ved sku heller ikke lige hvor nemt det bliver at have begge mine drenge med, men det ville jo også være synd at efterlade en af dem alene derhjemme  :fnis:

KittAnderson

JJeg bliver nok desværre nød til at melde fra, da jeg ligepludselig skal på arbejde :(
Men jeg vil gerne låne en ilder en anden gang Pia. Meget gerne.
I må alle sammen have en rigtig hyggelig tur :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Namilla

Som det ser ud nu ved jeg heller ikke helt om jeg kommer med... men jeg regner med at jeg ved det senere idag...
Jeg er nemlig blevet nedlagt af en forstuvet hofte (sagde vagtlægen at det var), og måske skal jeg til massøren fredag når jeg kommer fra kursus...det kommer an på om jeg kan få lagt en blokade senere idag hos min egen læge (vagtlægen kunne ikke)...men jeg giver besked når jeg ved noget...

PiaLyng

Citat fra: Namilla Dato 26. August 2009, kl. 09:41
Som det ser ud nu ved jeg heller ikke helt om jeg kommer med... men jeg regner med at jeg ved det senere idag...
Jeg er nemlig blevet nedlagt af en forstuvet hofte (sagde vagtlægen at det var), og måske skal jeg til massøren fredag når jeg kommer fra kursus...det kommer an på om jeg kan få lagt en blokade senere idag hos min egen læge (vagtlægen kunne ikke)...men jeg giver besked når jeg ved noget...

Ej hvor træls med den hofte :(! Men god bedring ihvertfald :D! og krydser fingre for du kan komme med :D

Timmy

hm, ifølge DMI skulle der komme en del regn fredag eftermiddag  :X

Namilla

Jeg er frisk på at tage med... min læge ville heller ikke lægge en blokade, men det går i det mindste bedre... regn? Bahh... så må vi have gummistøvler og regntøj på...*G* jeg lader mig ikke afskrække i hvert fald...

Timmy

haha, og så iføre dyrene små regnfrakker og gummistøvler også  :fnis:

Namilla

Mine ildere kan godt lide regnvejr... de er også i udeanlægget når det regner, så de er vist ligeglade *G*

Timmy

mine er ikke ligefrem de mest regnglade, men det må de sku bare leve med  :fnis:

PiaLyng

Timmy  - vi må sætte os ned og lave regn tøj til vores ildere :fnis:

Timmy

det bliver vi lidt nødt til  :fnis: ellers må de bare bæres rundt

Timmy

Hvor mange kommer egentlig imorgen? Og hvornår kommer i?  :)
det ville jo være lidt rart lige at vide