Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Gåtur ved Aalborg eller Frederikshavn?

Startet af PiaLyng, 21. April 2009, kl. 20:05

Namilla

Jeg kommer som sagt... med 2 ildere tror jeg... Jeg ved ikke helt hvornår jeg kommer, det kommer lidt an på om kæresten vil køre... og ellers kommer det an på hvornår busserne kører (har fri 14.45, skal så fra Vodskov til Svenstrup, hjem og hente basserne, finde seler osv, og med en bus ind til Aalborg igen)...så jeg tror først jeg er der omkring kl.17...

PiaLyng

Camilla og jeg kommer omkring 17 tiden :) -jeg har tre ildere med :dans:

Timmy

jeg kan også være der kl. 17 med to stk  :fnis:

NemoToft

hej. Jeg kommer ikke i morgen. God tur. Mvh Dolly.

Timmy

jeg tænker stadig lidt på det med vejret, tror ikke det er så meget ved at vade rundt inde i kilden hvis det regner og der er helt mudret derinde  :X

Peewit

Jeg kommer også i dag ved 17 tiden og har 2 ildere med.

Citat fra: Timmy Dato 28. August 2009, kl. 08:31
jeg tænker stadig lidt på det med vejret, tror ikke det er så meget ved at vade rundt inde i kilden hvis det regner og der er helt mudret derinde  :X
Tror heller ikke det vil blive den fedeste tur hvis der er mega mudret..
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Timmy

det er nemlig også det jeg tænker, og specielt for dyrene er det jo ikke så fedt hvis vejret er dårligt  :X

Peewit

Kan det virkelig passe der ikke er et indendørs/overdækket sted i aalborg, hvor man må have ilder med ind...?!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Timmy

jeg ved ikke lige umiddelbart hvor det skulle være, der er kun enkelte butikker hvor man må have hunde med, ihvertfald så vidt jeg ved.

Peewit

Nu hvor jeg tænker over der så har jeg faktisk haft ilder med på både og Sunset og Robin(om dagen  :fnis:)..!
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Peewit

Men er det egentlig ikke bare lige og vente og se vejret lidt an?
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Timmy

ville også undre mig lidt hvis du havde haft ilder med på robin om aftenen  :fnis:
men jo, vi må bare lige se på vejret her hen ad eftermiddagen og så få snakket sammen med folk om vi skal udsætte det

PiaLyng

Hvad bliver det til :-D?
Skal vi afsted eller skal vi ikke :)

Timmy

jeg kan kun spørge om det samme  :) altså, indtil videre har der jo ikke regnet rigtig, men der var dog nogle store sorte skyer da jeg kørte over broen  :nej:

Peewit

jeg er helt frisk.. Der er jo ganske udmærket vejr.. Og lidt små dryp kan man vel leve med.. :)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3