Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

træf i odense igen igen 13/06(afholdt)

Startet af tzari, 26. Maj 2009, kl. 19:50

lille_jill

Grillmad fint med mig.

Skal jeg bage kage og/eller brød?

Mads

Det lyder også helt fint med os.. i må endelig sige til hvis der er noget vi skal tage med, så finder vi ud af det..

DarkGirl

Grillmad er også helt fint med mig. :)
Og ja, sig endeligt, hvis jeg skal tage noget med. :)

tzari

træffet er lidt rykket en uge bagud til den 13. min kæreste have lovet mig ud til skt hans fest den 20 og glemt at fortælle mig det :-$ :X

Pt er listen så at :
jill
ATM
ludvig
kaslejne
soelberg´s Sun ferret  er 90%

mads og dark venter jeg svar fra
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Mads

hej..

Efter klokken 15 kan vi komme, men jeg ved ikke hvad tid i havde i tankerne at starte?

lille_jill

Plejer at være omkring 13-14 stykker, men hvis man ikke kan før senere, så kommer man der. :)

DarkGirl

Det er også helt fint med mig, både dato og tid. :D

Mads

helt okay.. vi vil nok komme et sted mellem kl 16 og 17..

så forventer vi også der er startet op i grillen og der er klar til pølser   ;) :D

Soelberg`s SUN ferret


beklager Vivian men vi kan desværre ikke komme den weekend. Havde glemt at vi får gæster hele den weekend. ØV altså  :S

tzari

Vi siger aldrig nej til kage  ;)

Hvordan gør vi med indkøb.nogle der vil stå for det. Vi skal vel have til en god salat og nogle grillpakker. Hvem har en grill  :)
Husk det skal være billigt er ludfattig  :P
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lille_jill

Jeg tager mad med til mig selv (hvis der kommer andre vegetarer eller veganere, så skrig lige op).

ludvig

jeg kan desværre ikke være med til spisning, men kigger da forbi om eftermiddagen alligevel :ja:
Så håber jeg at jeg kan holde styr på Wolfgang, han bed mig lige i hånden til morges, den bandit!! Han er sværere at vænne af med det bederi end håbet... :@

DarkGirl

Jeg kan sikkert godt tage nogle grøntsager/frugter med. :)

tzari

jill
ATM
ludvig
kaslejne
mads og kæresten
Darkgirl

Olesen kikkede forbi på et tidspunkt.

Hvem spiser mad med og hvem vil have hvad vil. Hvem har en GRILL
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Mads

Vi har desværre ikke mulighed for at have en grill med.

Kan det ikke arrangeres så man selv tager det kød med, man ønsker at grille og så kan alle tage et eller andet med til en fælles salat? Hvis der altså ikke er nogen der vil lægge ud..