Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Laban 1 år

Startet af Lena og Peter, 17. Januar 2010, kl. 11:23

Lena og Peter

I går fyldte vores lille Laban 1 år.
Drengen der startede med at gøre vores pige bange for sig, er i dag den mest kældende af alle vores ilder.

Tillykke med dagen dreng.

Det viste sig dog at det var Laban der gav os en gave da han vandt andre farver på DIU.. Tak for gaven Laban.

SilverDragon

Tillykke Laban... og selvfølgelig også med den smukke pris.. :dans:

Shamua

Tillykke med fødselsdagen igår og alle de priser du vandt.

Vh. Marianne

Lena og Peter

Tusind tak skal I have...

alvin

Tillykke med fødselsdagen Laban. <3 <3 <3
:surprise:

www.fraekkefritter.dk

Pipvig


Lena og Peter

Tak skal i have... Jeg tror også han havde en rigtgi dejlig dag... :fnis:

Sølvsten

Til lykke med fødselsdagen Laban og din flotte præmie!

ilderhjemmet

Hej min smukke og dejlige Laban, rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen igår og igen tillykke med prisen - tillykke tillykke tillykke, kommer snart og henter dig - hi hi hi
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter

Citat fra: ilderhjemmet Dato 17. Januar 2010, kl. 18:48
Hej min smukke og dejlige Laban, rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen igår og igen tillykke med prisen - tillykke tillykke tillykke, kommer snart og henter dig - hi hi hi
Båt Båt, jeg vil nu gerne blive hvor jer er, men i er da meget velkommen til at komme og besøge mig og min familie...  :)

ilderhjemmet

okay okay okay Laban, hvis det da ikk' ka' være anderledes  :P, vi kommer da gerne og besøger jer, så tager vi nogle af vores dyr med.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Lena og Peter

Det vil jeg glæde mig til.... For det er nu rigtigt hyggeligt at ligge og putte med dig.. :-$

ilderhjemmet

så er det da lige en aftale, så må vi lige finde en dag.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet