Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Minnie bliver 4 år i dag

Startet af lussingen, 16. April 2010, kl. 16:26

lussingen

Vores søde angorapige Minnie fylder i dag 4 år. Herhjemme ved vi godt, at grunden til at alle busserne flager i dag, er fordi vores prinsesse har fødselsdag :fnis:

Kære søde Minnie-pige.
Du ønskes et stort tillykke med de 4 år. Du er vores blide pige, der aldrig kunne drømme om at gøre en flue fortræd. Du er sød, kærlig, sjov og skingrende tosset som alle os andre.
Jeg ved du får en helt fantastisk dag. Du skal have en lækker kage, ligesom den Loke fik. Vi mennesker venter dog lidt med at lave kage til i morgen eller søndag, for din madfar er jo blevet syg.
Men søde pigen, du skal ikke snydes for et brag af en fødselsdagsfest. Vi skal nemlig snart ud og gå tur, og ved du hvad Minnie? Du får lov til at bestemme hvor turen går hen og hvor længe den skal vare, sådan skal det nemlig være, når man har fødselsdag.

Minnie-pigen, vi elsker dig helt op til himlen og tilbage igen <3

Her kommer lidt blandede billeder af den skønne prinsesse :)










Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Tillykke med den smukke Minnie pige  :dans:

Vh. Marianne

mette11

 :tillykke: Håber i får en rigtig god dag...det lyder godt nok som om i forstår at holde fødselsdage med maner hos jer!  :) :dans:

PiaLyng

Stort tillykke med til den smukke pige :D

Anne

stort tillykke med jeres pige :D ja man skal da lovre for at hun bliver fejret :fnis:

lussingen

Minnie siger tusind tak for de søde hilsner :)

Ja, herhjemme elsker vi at fejre fødselsdage. Det er vist ligemeget om det er dyr eller mennesker, så skal vi nok lave en fest ud af det :dans:

Minnie har været ude og få en laaaaaan tur sammen med sin gode veninde Inani. De to piger har bare hygget sig sammen.

Kl. 22.00 skal Minnie med mig på en lille tur, for der skal vi hente Jannich, der er til noget "børnefest"
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tillykke til minnie og båt båt fra mine basser

ilderhjemmet

stort stort tillykke med din smukke prinsesse, ja selvfølgelig er det hende der blev flaget for i det danske land  :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Bawa

Kæmpe stort tillykke!
Hun er simpelthen så smuk! <3

FerretParadise

Stort tillykke med din 4 års fødseldsdag smukke Minnie. :) :tillykke:
Jeg håber at du har haft en rigtig dejlig dag, ja det er jeg sikker på, at din madmor har givet dig.
Har du fået nogen gaver? Og smagte din kage godt?
Ann Hillerslev.

lussingen

#10
Tusind tak skal I have allesammen.

Jo tak, kagen smagte fantastisk. Faktisk smagte den så godt, at jeg ikke orkede selv at gå da jeg skulle med madmor ned og hente Jannich. I stedet bar madmor mig hele vejen :fnis: Men madmor skal ikke brokke sig, for hun har selv sagt, at vi prinsesser skal bæres på hænder og fødder :ja:

Efter turen lagde jeg mig i kurven sammen med drengene og slog mave. Dagen har bare været god.

Af gaver har jeg fået en sjov gris på snor af Jannich, en pose tørret kød af madmor og madfar og en trille-ting med klokke i af min madmorfar og madmormor :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja prinsesser ska bæres på hænder og fødder. :)
Det har da virkelig været en skøn dag for dig, du har en god familie. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Ih et forsinket tillykke til en smuk pige :D det lyder bare som en fantastisk dag altså :D herligt :D

KariN

også et forsinket tillykke herfra :D

Håber din dag var ligeså god som den lyder til at have været :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Minnie siger mange tak for hilsnerne. Hun har haft det helt forrygende, men i dag har hun godt nok været træt :fnis: Det er vist hårdt at blive 4 år og feste sådan igennem som hun gør :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.