Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Marius 6 år!

Startet af mette11, 1. Juni 2010, kl. 15:42

mette11

I dag bliver min dejlige Marius 6 år.
Marius er virkelig en speciel ilder...han burde have heddet Speedy Gonzales, for der er altid fart over feltet...han er ikke en kedelig herre og han styrer hjemme med hård pote! Marius elsker sin "hvalp" Albert over alt på denne jord, men er knap så glad for Sigi og Mallow. Dog har han efterhånden accepteret at de er her og ikke går igen...

Marius har alverdens skavanker efterhånde...han startede sin "karriere" tidligt, da han i vores første hjem sammen forsøgte at flyve fra sofaen og ind i en reol, med det resultat at han smadrede hovedet ind i en plade og knækkede nogle tænder! Det stoppede dog ikke herren fra at fortsætte sine forsøg. Han har dog aldrig lært at flyve, trods ihærdige forsøg gennem tiden.
For snart 2 år siden fik han diagnosen binyretumor på højre binyre. Han fik dog fjernet det meste af denne ved en operation og kom sig godt...for snart 1 år siden (er dog lidt usikker på helt hvornår det var og gider ikke finde papirerne frem nu) fik han diagnosticeret grå stær i det ene øje. Dette har dog aldrig generet ham...
Dette forår har han så fået diagnosen insulinoma...
Utroligt nok så har han aldrig haft en sygedag!! Han burde være alvorligt syg, men det er han bare ikke! Han er tværtimod meget frisk og den mest aktive ilder herhjemme, dog ind imellem overgået af Mallow!!

Marius behøver ikke at kunne tale, for han er ekspert i at gøre mennesker opmærksom på hvis der er noget som han er utilfreds med! Hans "yndlings"-metode er at stille sig på vores skuldre og kradse os i hovedet!!! Så kan vi jo lære det og se at komme i gang...han har altid været ret speciel, men det gør han bare endnu mere elskelig i mine øjne...

For 2 år siden var jeg sikker på at han ikke ville blive gammel, men nu er han 6 år og lever stadig i bedste velgående...så stort tillykke til min smukke, dejlige dreng, som nu officielt er pensionist!

Billedet er taget af Julia Beck


Sølvsten

Tillykke med ham han lyder som en rigtig dejlig dreng

FerretParadise

Stort tillykke med din 6 års fødselsdag smukke Marius. :tillykke:
Jeg synes det er rigtig dejligt at læse, at du er så frisk og fræk, selvom du ikke er helt rask. :)
Håber du får en rigtig dejlig dag, med masser af leg og gaver.
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Et rigtigt stort tillykke herfra
:tillykke:

Eliza

Mange gange Tillykke med føsdaen Marius.. Håber du rigtig bliver forkælet  :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Tillykke med Marius! Han er jo en rigtig supermand! Jeg glæder mig meget til at møde ham her til sommer :) jeg har vist aldrig rigtigt fået chancen for at hilse på ham.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Mange tak...ja han er virkelig en speciel dreng og jeg elsker ham overalt på denne jord... :) Han er nok den mest umulige og ihærdige ilder jeg nogensinde har mødt...man kan ikke andet end at elske ham!! Marius har lovet at opføre sig pænt når vi får gæster...(det er så kun Mallow vi har problemer med der  :-$).
Han fik fællesgave med de andre, men han er ikke så glad for sine gaver...de fik ellers en masse lækre legeting fra usa, men Marius er bare ikke til legetøj!! Men han har sin elskede hængekøje på stativ og sidste år fik de deres løbegård, så han klarer den nok...
Han har fået tørret and i dagens anledning og til aften skal han have æggeblomme...det er sådan vi fejrer fødselsdag herhjemme...

cibatuchsi

stort tillykke men den smukke dreng

mette11


Barky

Stoooooooooooort tillykke med din fødselsdag Marius!! Du er simpelthen en af de sejeste ildere jeg kender... Jeg kan ikke finde på andre måder at beskrive dig på end bare SEJ! Jeg håber at dine slaver har opført sig eksemplarisk i dagens anledning, ellers er du jo en klog ilder, som ved hvordan man får sin vilje!

Må du være husets herre i mange år endnu! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Kæmpe Tillykke med dagen Smukke dreng :D det er en rigtig flot alder du har :D og når folk siger du ikke er helt rask, så skal du slet ikke høre efter, jeg syns du virker frisk og glad på trods af dine "skavanker" ;)

Jeg håber du har haft en rigtig god dag sammen med dine venner og din madmor og madfar :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Kæreste dejlige og helt igennem en af de mest specielle ildere i DK -Marius :D et forsinket tillykke herfra :D Du er virkelig en dejlig gammel herre med et vindende og bestemmende sind...jeg håber du holder mange år endnu...jeg ved hvor meget du og dine med og modildere i huset betyder for din mor -og far..selvom han ikke vil indrømme det garanteret :P

TILLYKKE :D

mette11

Marius takker mange gange for de pæne ord...de har tilsyneladende holdt en seriøs fest i nat for ham i nat, for han er slet ikke vågen nu... :dans:
Vi håber også at Marius holder mange år endnu, da han simpelthen er uundværlig!