Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sigi 3 år

Startet af mette11, 19. Juni 2010, kl. 21:25

mette11

I dag bliver min smukke dejlige Sigi (Guteillerns Sigvif) 3 år. <3 Magen til lille personlighed skal man lede længe efter. Sigi er en fin lille pige, men hun er afgjort stor i personlighed. Sigi er ikke bleg for at fortælle hvis hun er utilfreds med noget - så får man lige et hak! Hun er bedøvende ligeglad med at Albert er tre gange så stor som hende - det er hende der bestemmer over ham!! Dog er Hr. Marius ikke så nem. De to har virkelig haft deres stridigheder, men efterhånden har alle indset at Hr. Marius er og bliver bossen herhjemme (ja jeg kommer som nr. 2).

Damen elsker at lege med bolde og er ufattelig underholdende når hun tøffer båttende rundt med en bold foran næsen. :dans: Sigi er en lille, meget fjollet ilder som altid er frisk på at underholde lidt, eller øve i disciplinen "gakkede sovestillinger" (som jeg typisk nok ikke kan finde nogen billeder af nu)
Sigi er svensker, fra Gotland, men hun er nu blevet godt integreret her på Københavns vestegn... :P









Malene

Stort tillykke med hende! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

cibatuchsi

stort tillykke med de 3 år.
håber du har haft en rigtig god dag

Amazing Ferret

Stort tillykke til Sigi med de 3 år  :tillykke:

lussingen

Hej Miss-Sigi!

Vi vil gerne ønske dig et stort tillykke med de 3 år. Så er du jo en voksen dame :o Vi synes du lyder til at være en rigtig charmerende pige, og på de billeder vi har set på madmors computer ser du ret lækker ud :-$
Vi håber du har haft en rigtig dejlig dag.

Båt og blink
Speedy og Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Sigi takker mange gange for hilsnerne... :) Hun havde en dejlige dag sammen med sine med-ildere og mig... :)

Speedy og Loke - jeg har også kigget billeder af jer, og i ser nu også ret lækre ud!! Min nuværende kæreste kommer så sjældent og besøger mig, så jeg tror faktisk det er på tide at finde mig en ny!!! Hvis Speedy ellers tør komme udenfor en dør, kunne i jo komme og lege med mig en dag?? Jeg er ret sød ved drenge... :fnis:

Båt-båt Sigi

lussingen

Hej Sigi-pigen.

Nu er det lige Speedys madmor der taler: Speedy vil gerne komme og lege! Han er ved at være dygtig til at være udenfor, så han vil have godt af at møde andre ildere. Han vil bare gerne have sin gode ven Loke med, så er verden nemlig ikke så farlig :fnis:

Vi vil meget gerne komme og lege med dig Sigi!! Hvornår har du tid? Madmor siger, at vi ikke skal noget i dag, skal du det?

Båt båt Loke og Speedy
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Madmor siger at hun ikke skal noget spændende i dag...hun skal kun vaske og andre kedelige ting som hun ikke gider, så i er velkomne.. :)

HB-Ferrets

Et forsinket tillykke til din smukke dreng  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Barky

Forsinket tillykke til smukke smukke og sjove Sigi herfra!!! :D
Hun er simplethen begrebet af herlighed! :D Jeg håber at du fik nogen gode gaver Sigi. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

KariN

Også et forsinket Tillykke til den herlige og smukke pige herfra :D

Det lyder til at du havde en dejlig dag med alle dem derhjemme i Tåstrup :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne

Forsinket tillykke med smuksakken :) Jeg glæder mig til at få min egen kopi

Bawa

Også et forsinket tillykke fra mig :D

mette11

Mange tak... :)

Sigi (og vi andre) har nu haft besøg af Loke, Minnie og Thlayli med deres ejere og det var superhyggeligt... 8)

Sølvsten

Et forsikent tillykke herfra. Sikke nogle dejlige billeder