Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Julian Carax From AngelCastle

Startet af KariN, 21. Juli 2010, kl. 08:40

KariN

Kære Sjulle-skat <3

I dag fylder du 3 år, det er helt utroligt så hurtigt tiden går, jeg syns ikke det er så længe siden du var en tosset hvalp ;)
Tosset er du stadig, men også noget så sød og kærlig <3 Du elsker alle du møder på din vej og er glad bare man gider sige hej til dig  :fnis:

Du er min lille skat og Mad-mors dreng, det er der slet ingen tvivl om, du hænger på mig så snart du ser dit snit til det og vi har mange hyggelige stunder sammen hver dag.. :D
Jeg elsker dig utroligt højt og nyder hvert et øjeblik vi har sammen  :lol:

Jeg håber vi får mange flere gode år sammen min skat


Billederne er taget af Julia Beck


Mange gange Tillykke med din 3 års dag :)
Og et KÆMPE Tillykke til dine smukke Søstre Jezebel og Juana, Håber at i også får en dejlig dag sammen med jeres madmor <3


:tillykke: :gave: :surprise:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med dage smukke brormand, vi håber, nej vi ved, at du vil få en rigtig dejlig dag sammen med dine venner og din madmor/far. :)

Her startede vi dage lidt underligt.
Madmor stod meget tidligere op end hun plejer, det var ikke engang sådan lyst rigtig endnu. Og så fik vi vores seler på, og vi kom ud på en hyggelig gåtur. Græsset var stadig vådt, og der duftede dejligt. Vi fik lov til at grave i jorden, snuse til søen, og så satte madmor sig ned, og vi kravlede op til hende, og så sad vi sammen og kiggede ud over søen.
Bagefter så fik vi æggeblomme og tørret kylling. (Mette glemte sin tørrede kylling igår, så tak Mette) ;)

Så vores fødselsdag startede på en dejlig måde. Tænk at vi nu er 3 år, vi føler os slet ikke så gamle.

Båttelibåt
Jez.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 21. Juli 2010, kl. 10:15
Stort tillykke med dage smukke brormand, vi håber, nej vi ved, at du vil få en rigtig dejlig dag sammen med dine venner og din madmor/far. :)

Her startede vi dage lidt underligt.
Madmor stod meget tidligere op end hun plejer, det var ikke engang sådan lyst rigtig endnu. Og så fik vi vores seler på, og vi kom ud på en hyggelig gåtur. Græsset var stadig vådt, og der duftede dejligt. Vi fik lov til at grave i jorden, snuse til søen, og så satte madmor sig ned, og vi kravlede op til hende, og så sad vi sammen og kiggede ud over søen.
Bagefter så fik vi æggeblomme og tørret kylling. (Mette glemte sin tørrede kylling igår, så tak Mette) ;)

Så vores fødselsdag startede på en dejlig måde. Tænk at vi nu er 3 år, vi føler os slet ikke så gamle.

Båttelibåt
Jez.

Tillykke til de to smukke piger også!! Det var helt med vilje at jeg "glemte" kyllingen... griner. Det lyder som en dejlig start på en god fødselsdag!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

STORT TILLYKKE med føsdaen morbror Julian (og selvfølgelig også tillykke til mor og moster)  :dans:

Båt båt

Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Juju og Jez: Hvor lyder det som en dejlig morgen i har haft :D Madmor har lovet at jeg skal have daggamle kyllinger og tørret kanin godbidder i aften når hun kommer hjem fra arbejde så det glæder jeg mig meget til og så skal vi nok også ud og få en tur bare madmor og mig :D
Nej jeg syns heller ikke at vi virker som 3 årige nogen af os, stadig lige livsglad og legesyg :D :D


Envy: Mange tak :D :D


Båt Båt Båt

Sjulle
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

 :tillykke: hurra hurra, håber du får en dejlig dag

båt båt båt hoppe hoppe hoppe :dans:
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillykke til min kære dejlige elskede synge Sjulle, Smukke fine feminine Jez og Hvalpemor og drengepige nussetøs Juju... i er bare de herligste små kuldsøskende :D så søde og rare :D dejlige og smukke -og i ligner slet ikke nogen på 3 :D

Shamua


Vh. Marianne

mette11

Tillykke... :surprise: Håber i alle får en rigtig god dag...

KariN

Julian siger mange tak for alle hilsnerne til ham, Jez og Juju :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Anne


KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3