Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Tillykke med fødselsdagen Chucky <3

Startet af Shamua, 5. Marts 2011, kl. 02:17

Shamua

Kære Chucky, jeg ved der er mange herinde herinde der synes du er en skøn ilder, inkl. mig. Jeg håber du får en rigtig god fødselsdag !!

HIP hip hurra for Chucky og hans 4 leveår, den smukke og dejlige dreng  :love:

Knus fra hende den skøre i jylland :P

Vh. Marianne

Ferretmania

Tillykke med de 4 år .Må der komme mange gode år endnu.

Håber du får en masse lækkert guf du kan li' og en masse sjove pakker du kan pakke ud :D

KariN

Tillykke med dagen smukke dreng :)

Håber den bliver helt fantastisk :D Jeg er helt sikker på at din madmor forkæler dig helt vildt og sikke et dejlig vejr at have fødselsdag i :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Kære chuck.

Stort tilykke med dagen! Håber du får en dejlig ilderdag selvom du har lidt vrøvl med mavsen!
Jeg skal fejre min fødselsdag idag og jeg skal nok tænke på dig når jeg puster lys ud osv...

Du er en dejlig ilder Chucky!

SaraJ


Amazing Ferret


Eliza

Tillykke med fødselsdagen søde Chucky  :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

 :tillykke: Håber i får en rigtig god dag i dag... :ja:

Bawa


willum

 Tillykke til Chucksen, savner den lille krabat (dog ik' hans lorte)!

AlisVolatPropiis

Tillykke skønne Chucky :D håber dig og madmor hygger :)

lille_jill

Tak allesammen siger Chucky :)
Vi har gået tur i skoven og der var massere af solskin og madmor havde sådan en sjov pige med som lod mig sidde i hendes hætte og gå rundt for at snuse til alle træstubbene. Så gik vi hjem og fik en æggeblomme, men vi var meget trætte, så vi har sovet hele eftermiddagen.
Mor har lovet sjov i aften, så vi skal nok ned i det store rum og lege. Måske vi også får en mus :dans:

Båt, båt .... zzzZZZzzz Chucky

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

NemoToft