Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tillykke med i går min skat <3

Startet af KariN, 19. Marts 2011, kl. 09:25

KariN

Min herlige Albino-Bamse fyldte hele 3 år i går :D (Jeg glemte bare helt at lave en fødselsdags tråd til ham)  :-$ Så den får han nu i stedet..


Først lige et par billeder af Fødselaren:




Billederne er taget af Julia Beck/Barky

Kære Naanok,

Sikke da tiden går hurtigt, i går fyldte du allerede 3 år :o Det er jo helt vildt, tænk at du for lige over to år siden flyttede herhjem som en stor 10 måneders hvalp og at du nu allerede kan fejre din 3 års fødselsdag.

Du flyttede ind en kold Januar eftermiddag og uden nogen problemer fandt du dig til rette sammen med Sjulle og Cassie, som du uden tvivl elsker meget højt og det er helt klart gengældt <3 i tre bamser er et rigtig godt "team"

Vores tid sammen har været et eventyr og lidt en kamp om hvorvidt man må bruge sine tænder til at spise os mennesker, men det går den rigtige vej og det er faktisk længe siden at du har bidt nogen :D

Du er den sjoveste ilder jeg har mødt, dit evige gode humør og din energiske tilgang til livet spreder glæde og smil hvorend du kommer :)

Jeg elsker dig enormt højt min skat og fortryder ikke ét sekund at jeg tog dig med hjem den eftermiddag, jeg ville for intet i verden undvære dig. Du opførerm dig stadig som en stor Teenage-ilder dreng og bliver nok aldrig voksen af sind, men pyt det er noget af det vi elsker dig så højt for :D

I Dag skal vi fejre dig med en gåtur i det smukke vejr, en masse kyllinge bøfstænger og nyt legetøj

Stort Tillykke med dagen min skat, jeg glæder mig til mange år med dig endnu <3


Kys og kram fra

Din Madmor
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Stort tillykke med ham  :surprise: Håber i får en dejlig dag sammen alle sammen... 8)

lille_thor

tillykke med fødselsdagen. Ønskes af Thor, sif, fenris, skotta og katrine
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua


Vh. Marianne

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Julie


KariN

Nano siger mange tak for hilsnerne :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_jill


Anne

Stort tillykke med den smukke dreng!

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

dejligste

Tillykke med ham, håber I har haft en fantastisk dag  :dans:
:tillykke:

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

KariN

Mange tak skal i have allesammen :)

Vi havde en dejlig dag sammen alle 5 i går og Nano blev forkælet med hans yndlings godbidder og en masse hygge og leg  :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter