Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tillykke Puller-pigen <3

Startet af KariN, 13. April 2011, kl. 09:05

KariN

Kære Cassiopeia,

I dag fylder du 3 år, hold da op hvor er det dog gået stærkt!! Jeg syns næsten lige jeg har fået dig hjem som lille 11 ugers hvalp :)

Din start på livet var ikke den nemmeste, men med kærlig hjælp og hårdt arbejde fra nogle søde mennesker blev det hele til en sand solstråle historie <3

Du er hele husets prinsesse og du ved det! Du kan charmere og snørre os alle herhjemme og få din vilje trumfet igennem til hver en tid  :lol: Du er min lille hystade og jeg elsker din store personlighed <3 (og det var mig der ikke skulle have en tæve) :lol: Du er den skønneste ilder-pige og jeg elsker dig højere end du aner <3

Jeg glæder mig til at få mange flere år med dig prinsesse :D

Her er et par billeder fra vores (næsten) 3 år sammen :D

Her er du som helt lille hvalp, med din brækkede pote hjemme hos din opdrætter (Billedet er taget af Ann Hillerslev)


Dette billede er taget en uge før jeg fik dig hjem, hjemme hos din opdrætter, FerretParadise (Billedet er taget af Ann Hillerslev)


Her er du ca et år gammel:






Her putter du med Nano


Lige et sidste billede af dit smukke, smukke ansigt (Billedet er taget af Julia Beck)


Stort tillykke skatte-pige, jeg glæder mig til at fejre dig senere <3

Et stort Tillykke skal også lyde til dine smukke søskende :D

Kys fra din Madmor
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Tillykke til Jeres smukke pige. Jeg håber hun får en dejlig dag, hvor hun bliver smæk-forkælet (det er jeg nu ikke i tvivl om at hun bliver :fnis:)
Også et stort tillykke til resten af kuldet.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Stort tillykke med din 3 års fødselsdag smukke Cassie.
Ja tænk engang, at det er 3 år siden, jeg kan stadig huske det som var det igår. Puha sikke en fødsel, og de første uger var heller ikke lette. Men heldigvis så var I 6 der overlevede, og se bare hvor smukke og dejlige I alle er blevet.  :)

Jeg ved, at du vil blive super forkælet idag, for din madmor og madfar elsker dig rigtig højt.

:tillykke:

Kys fra gamle madmor.
Ann Hillerslev.

mette11

Stort tillykke til den smukke pige  :surprise:

cibatuchsi

Stort tillykke til den Skønne smukke pige.

Eliza

Kæmpe Stort TILLYKKE med de 3 år..  :gave: Det bliver dejligt at blive forkælet hele dagen  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Line

Stort tillykke!
Husker da jeg så dig første gang; lille, glad og bøllet. Tænk at det allerede er 3 år siden... Det er da utroligt som tiden går.  :D

Sølvsten


Dark Crystal Ferret


AlisVolatPropiis

Kæreste lille prinsesse Cassi...mange gange tillykke med fødselsdagen :) jeg håber du har en fantastisk dag og madmor forkæler dig :)

Kram Tanti

lille_thor

Tillykke med fødselsdag lille pus
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Barky

Tillykke med fødselsdagen søde dejlige Cassie!! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua


Vh. Marianne

Emils far

Cashmere siger også tillykke til sin søster...de andre og ham tobenede hilser også