Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tillykke Potter 7 år

Startet af Stephanie, 14. April 2011, kl. 22:51

Stephanie

Jeg har den ondeste og tarveligste madmor i hele verdenen!!! Jeg blev den flotte alder af 7 år i mandags.... og så glemte hun det!!

Hun har godt nok prøvet at gøre det godt ved i aftes og idag at have givet mig alt hvad jeg har tigget om, men jeg har stadig ikke tænkt mig at lade hende glemme det foreløbigt.

Jeg har så idag fejret min fødselsdag med mine venner, hvor vi har fået masser af godbidder, ducksoup og kyllinger. Og så har jeg fået dejlige bolde og en blød seng i fødselsdags gave.

Min madmor syntes at jeg skulle smide et par billeder ind af mig så I kan se hvordan jeg egentligt ser ud, men hendes kamera er gået i stykker, så der er kun gamle billeder af mig. Men jeg er sikker på at jeg stadig ligner mig selv selvom de er noget gamle :D

Hilsen
Potter



Her leger jeg model



Man kan også få nok af kameraet og gemme sig


Og her ligger jeg med min bedste ven Brutus som nu leger oppe i ilderhimlen


AlisVolatPropiis

Åh Potter...du er bare sådan en skøn  vidunderlig og smuk dreng og du må ikke være skuffet over din madmor...hun elsker og forkæler dig jo dagligt som var det din fødselsdag <3

Jeg håber du havde en ekstra god dag idag så :D

Og jeg sidder seriøst og klemmer en tåre over billedet af dig og Brutus -jeg er sikker på han kigger ned på dig og passer godt på sin bedste ven på denne jord <3


Shamua

Hej Smukke Potter!

Stort tillykke med de 7 år! Sikke en flot alder... Jeg håber din madmor har fornøjelsen af dig i nogle år endnu! :D

De bedste hilsner herfra :)

Vh. Marianne

Cille

Tillykke med den fine alder :D...husk nu at det en godbid pr år ;) :D

Amazing Ferret

Tillykke med fødselsdagen smukke Potter  :D Jeg håber din madmor har rodet bod på hun glemte dig i mandags :)

Stephanie

Trine, jeg tror også at Brusse drengen passer på Potter mens han venter på at han igen en dag kommer til at lege med Potter igen :D

Shamua: Potter og jeg har lavet en aftale om at han bliver 14 år, for det har vi selv læst engang hos Zoo-city at det var gennemsnitsalderen for en ilder  :fnis:

Cille, hvis det er en godbid pr år, så har Potter vist fået godbidder nok idag til de næste mange år :D

Erika: Jeg har ihvertfald prøvet at råde bod på det, jeg har været ude og købe helt friske daggamle kyllinger til idag :D Og hans nye seng er også godkendt :D

Anne

Stort tillykke :D det er dejligt at se nogle fødselsdage herinde for de lidt ældre dyr også :)

Stephanie

Citat fra: Anne Dato 15. April 2011, kl. 00:38
Stort tillykke :D det er dejligt at se nogle fødselsdage herinde for de lidt ældre dyr også :)

Tak Anne.

Ja, der er ikke så længe til der igen er en ilder som er oppe i årene der har fødselsdag. Zigge fylder nemlig 7 år 14 juni. Så er det spændende om jeg husker hans fødselsdag på dagen eller først et par dage efter som med Potter

Anne

det må du hellere... du vil vel ikke have siddende på dig at du glemmer 2 gamle dyr i træk??

lussingen

Tillykke med den søde dreng :)
Jeg er sikker på han har haft en dejlig dag, selvom han har været tøse-fornærmet på sin madmor. Jeg er ikke i tvivl om, at han bliver smæk-forkælet året rundt :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Tillykke med din fødselsdag i mandags smukke Potter.

Jeg synes du skulle tilgive din madmor, for hun gjorde det ikke med vilje. Du fik jo en dejlig dag alligevel, sammen med dine venner, og du fik fine gaver.

Madmor siger noget om, at det er dejligt at se Brutus.

Båt
Juana

Ann Hillerslev.

SilverDragon

Super flot alder.. Mange gange tillykke

KariN

Stort Tillykke med forleden smukke Potter :D

Du skal ikke være fornærmet på din madmor, hun blev så ked af det forleden aften da det gik op for hende at hun havde glemt det.. Og jeg er slet ikke i tvivl om at hun forkæler dig og de andre hver dag hele året :D :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Stort tillykke med den flotte alder  :dans:

Sølvsten

Stort tillykke med de 7 år. Hvor er du bare en flot fyr!