Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Tillykke til Minnie-pige.

Startet af lussingen, 16. April 2011, kl. 08:24

lussingen

Kære søde Minnie-pige.

I dag fylder du 5 år. Tiden er fløjet afsted og det er ikke til at forstå, at du er blevet "så stor".
Du er vores søde pige, som vi altid kan stole på, når fremmede mennesker gerne vil hilse på Jer. Du er noget af det mildeste der kan gå på 4 ben. Du har aldrig bidt, ikke engang i leg <3
Du er vores skøre fjolle-pige, der elsker at lege både med os, men også med dine ildervenner.
I dag skal vi rigtig fejre dig, for du fylder jo "halv-rundt". Så vi skal en tur på legepladsen og du skal have din ilder-kage og dine gaver. Jeg ved at Jannich har lavet noget helt særligt til dig, som han glæder sig til at give dig.

Søde Minnie-pige, vi glæder os til mange gode år fremover sammen med dig. Du er vores søde skat og vi elsker dig.

Her kommer lidt blandede billeder af dig.




Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Et stort tillykke med din dejlig pige... Vi glæder os rigtig meget til næste gang vi kan komme til at nusse hende... :dans:

FerretParadise

Ann Hillerslev.

alvin

Tillykke med de 5 år Minnie-pige :)

www.fraekkefritter.dk

KariN

Stort Tillykke med dagen smukke Minnie :D

Håber du får en skøn dag med din familie og venner
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Smukke dejlige Minnie...tillykke med dagen -som jeg ved dine toben vil gøre til en rigtig god da for dig :)

<3

mette11

Tillykke med den smukke dame  :surprise: Jeg er helt sikker på at i nok skal få en rigtig dejlig dag sammen  :dans:

lussingen

Tusinde tak allesammen for de søde hilsner til Minnie, de er hermed givet videre.

Kære søde Cyrille-musse-mand.

Tusind tak for dit søde kort <3 Det blev jeg virkelig glad og rørt over. Jeg savner dig herhjemme, for jeg må jo nok erkende, at jeg er faldet for dig :-$
Jeg glæder mig rigtig meget til du kommer og besøger mig igen, så skal du rigtig vaskes og puttes med <3

Båt, vask og put
Minnie <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Stort tillykke med den smukke pige!

Shamua

Stort tillykke med din smukke angora veteran Minnie :D Den første angora champion! Hun har sku da gjort det godt! <3


Vh. Marianne

Eliza

Stort Tillykke med føsdaen Minnie, tænk at du er så gammel og stadig har så mange kræfter til at ruske trækker hele vejen hjem fra Norge  ;) :lol: Ønsker dig mange flere dejlige år med din madfamilie  :gave:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Cille


Amazing Ferret

Tillykke med fødseldagen Minnie  :surprise:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

SilverDragon