Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Følg med i mit maleri/er...

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 30. Juli 2011, kl. 23:27

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg har LÆNGE skule igang med to malerier til Maria og i aften blev det altså!

Men så fik jeg lige lyst til at lave sårn en tråd hvor man kan følge dem lidt i  "step by step" og se udviklingen!


Først laver jeg selvf. baggrundsfarven og så maler jeg dyret i en "basefarve" så jeg er helt sikekr på man ikek ser den blå farve igennem dyret og da jeg så har noget at "bygge" op på!

Så kommer øjnene og næsen som de næste så jeg har dem på plads! Og det er noget af det mest detaljeret på hele dyret og er de ting der virkelig får maleriet til et ligne nettop det dyr jeg maler! Så det er to vigtige ting der bare skal sidde spoton og som jeg kan rette på en milion gange før jeg er tilfreds...

Jeg maler meget "lag på lag" så her kan man se hvordan snuden udvikler sig..

Nu har jeg fået munden sårn rimelig på plads og har fået lavet en masse brune "pletter".. Det skal ligeg som bagrund for pelsen der hvor der ligger skygger på dyret! Mæste skridt er så at få lavet noget pels ;)

Men nu stopper jeg for i aften og så må Fiona få sin pels på i morgen :P

Dyrenørden

Spændende tråd. Glæder mig til at se det færdige resultat :)

Bawa

Du har simpelthen så meget talent. Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Bawa Dato 31. Juli 2011, kl. 12:17
Du har simpelthen så meget talent. Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat :)

Tak, men det har du skam os Anja! Dine tegninger os rigtig flottte!!!!

Sølvsten


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Sølvsten



mette11

Hvor ser det bare flot ud!  :dans: :dans: Det er sgu helt vildt... :dans: :dans: Er det malet ud fra et fotografi??

A_M_T >Team Unique Ferrets<

#9
Citat fra: mette11 Dato  1. August 2011, kl. 16:16
Hvor ser det bare flot ud!  :dans: :dans: Det er sgu helt vildt... :dans: :dans: Er det malet ud fra et fotografi??

Mange tak!

Ja det er det! Det er Marias Fiona. Det er malet udfra detet billed(Maria, går udfra det ikek gør noget jeg smækker det ind her?):
Billedet er af taget og lånt fra Maria Dyhr/ Dark Crystal Ferret

mette11

Det ligner jo på en prik!!  :o Det skal nok for at blive total flot når det er færdigt  :dans:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: mette11 Dato  1. August 2011, kl. 16:34
Det ligner jo på en prik!!  :o Det skal nok for at blive total flot når det er færdigt  :dans:

Ahr tak! Jeg kan ggodt se sm¨åting der ikek ligner helt 100! Men altså skuolel det være en total kopi at et fotografi kunen det jo os være ligemeget med at male det! Bare man kan se hvilket dyr det skal ligne!!!

Men tusind tak!!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så kom jeg lige igang med en Fiona mere :P




Men nu tror jeg ike jeg komemr videre idag! For Ilderne er lige stået op fra deres middagslur så nu er der knald på dem og de laver konstant ullykker så må hellere holde lidt øje med dem..

Dark Crystal Ferret

Hvor er det bare flot Anna..
Og ja, self er det i orden du ligger billederne ind :fnis:
Det ligner på en prik.. selv Roberts sad og roste dig for at han syndes du har fået hendes lille chamerende smil med.
Glæder mig til det er færdigt

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så kom jeg igen videre! Dyrene holder siesta så jeg har fred :dans: Så længe det nu vare!



Der er kommet pels på kroppen og mangler nu hovedet og brsyt!