Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Dejlig pasteltæve søger nyt hjem

Startet af englefugl, 15. Maj 2012, kl. 12:08

englefugl

Det er ikke mig der sælger :D Det er en jeg kender der spurgte om jeg ikke ville prøve at finde et hjem til den lille pige.
Hun hedder Keela og er pastel eller nærmere "andre farver" tror jeg. Hun er ikke steriliseret og der er ingen papirer på hende. Men hun gives gratis væk til det rigtige hjem :)

Her er lidt billeder:











Jeg har ikke fået alderen at vide, men det vil jeg spørge om :)

Dyrenørden

Nej hvor ser hun bare dejlig ud!  <3
Er sikker på hun nok skal finde et godt hjem! Og nu skynder jeg mig ud af denne tråd før jeg kigger på billederne igen og ender med endnu en upser ;)

Stubba

Åhnej ........ Hvor er hun dog sød!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Chris-niko

Hvor er det henne af i lande ?????  :)
Sys hun er super smuk
Og har en veninde jeg bor samme med som godt kunne tænke sig hende
Det skal selvførlig sig at både mig og min veninde er nye byngger inde i ilder verden
Jeg skal købe to smukke piger fra ilderbanden så vi har en alver vi kan henvise os til vis vi har problemer
Plus hun så få to og lege med så hun ikke kommer til at gå alene
Og vi sørger slevførlig for hun bliver steiliseret " undeskylde vis det ikke er stave rigtig"
Så snart som mulig...
Håber vi er et godt nok hjem
Vis du/i vil vide mere om os så skive enligt til mig

Chris-niko

hov det skal så også lige siges at vi har en hund som skal vendes til hinanden  :)
ved jo ikke lige hvad for nogen dyr hun er van til  :D

englefugl

Jeg synes at det lyder som et rigtig godt hjem :) specielt hvis hun får andre ildere at lege med, det er lige præcis det tidligere ejer ønsker for hende ;) Og hun skulle vidst også sagtens kunne med hunde. Så jeg hører lige hvor hun bor henne nu. For det ved jeg faktisk ikke, da hun er en gammel bekendt, og vi kun har kontakt over facebook.

Chris-niko

det lyder rigtig dejligt har en meget glad veninde lige nu hehe  :lol:
og det kan vi godt jeg hedder Christina Børger  :)

englefugl

hehe det var godt :D Hun bor i København, men du får lige nogle kontakt-oplysninger til hende. Hendes email er: otaku.riot@hotmail.com
Og hun hedder Malene Reich, hvis du hellere vil finde hende på facebook. Så kan i nemlig snakke sammen, det er lidt nemmere ;)

Chris-niko

Mange tak det gør jeg i dag når jeg kommer hjem fra arbejde