Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

HASTER

Startet af Louise Cecilie, 15. Juni 2012, kl. 17:38

Louise Cecilie

Hej

Jeg har to fritter/ildere som skal væk hurtig muligt.

Gaia: Hun er lige kommet i løb, og man må selv bestemme hvad man vil, hun er alletiders tæve, rigtig dejlig.
Hun er født den 11/8/11 hun er standard farve. hun er ikke vac men skulle det til dne store ilderdag i Randers. Bakke- og bidetrænet

Kerberus: Han kan ikke lave hvalpe, han er Gaia's bror og er født samme dag som hende, han er også utrolig dejlig, og han er standard farve som hans søster. Han er ikke vac men skulle det til dne store ilderdag i Randers. Bakke- og bidetrænet

Jeg har foder, shampoo, godbider, neglesaks, kattetræ med hængekøje, og et stort bur fra kirstensdyrebutik, noget kattegrus, sele til dem så de kan komme ud i naturen

Fordi de sølges vil jeg helst ikke ind på, men jeg håber at de kan komme et blivende sted hen sammen.

Fordi at Gaia er i løb har vi valgt at sælge dem sammen for 1600.

Amazing Ferret

Jeg synes det er noget trist at du hiver dyr til dig for så at sælge dem igen  :S :S

Louise Cecilie

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 18:29
Jeg synes det er noget trist at du hiver dyr til dig for så at sælge dem igen  :S :S

Erika, du kender ikke årsagen til hvorfor de bliver solgt !

Amazing Ferret

Nej det gør jeg ikke, men det er jo ikke første gang du køber ildere og så sælger dem....så jeg er sådan set ligeglad med hvad grunden er  :(

Louise Cecilie

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 18:38
Nej det gør jeg ikke, men det er jo ikke første gang du køber ildere og så sælger dem....så jeg er sådan set ligeglad med hvad grunden er  :(

Jeg har fandeme ikke solgt en ilder før :-S

Så synes du skal pakke dit lort sammen igen !

katjap

Det kunne da være rart for eventuelle købere at vide om det er pga dyrene du skal af med dem, evt adfærd eller andet.

Amazing Ferret

Citat fra: Louise Cecilie Dato 15. Juni 2012, kl. 18:40
Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 18:38
Nej det gør jeg ikke, men det er jo ikke første gang du køber ildere og så sælger dem....så jeg er sådan set ligeglad med hvad grunden er  :(

Jeg har fandeme ikke solgt en ilder før :-S

Så synes du skal pakke dit lort sammen igen !

Nej ok du har ikke solgt, men du har leveret op til flere ildere tilbage til tidligere ejer/opdrætter  :( Jeg kan da godt nævne dem hvis du vil?

Louise Cecilie

Citat fra: katjap Dato 15. Juni 2012, kl. 18:41
Det kunne da være rart for eventuelle købere at vide om det er pga dyrene du skal af med dem, evt adfærd eller andet.

Jeg har fået min dcepression tilbage, og magter dem ikke, plus jeg skal igennem en stor operation pga noget der giver kræft hvis det ikke bliver fjernet, og jeg synes bare at de fortjener bedre når jeg ikke kan give dem det de har brug for.

Louise Cecilie

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 18:42
Citat fra: Louise Cecilie Dato 15. Juni 2012, kl. 18:40
Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 18:38
Nej det gør jeg ikke, men det er jo ikke første gang du køber ildere og så sælger dem....så jeg er sådan set ligeglad med hvad grunden er  :(

Jeg har fandeme ikke solgt en ilder før :-S

Så synes du skal pakke dit lort sammen igen !

Nej ok du har ikke solgt, men du har leveret op til flere ildere tilbage til tidligere ejer/opdrætter  :( Jeg kan da godt nævne dem hvis du vil?

Erika, det eneste du går op i som opdrætter er at få penge, du tænker kun på penge, vi to havde en aftale om at Nakia var på PRØVE, kan du fatte det PRØVE??!
Og det eneste du blev sur over var at khun ikke kunne med Kiki, og derfor er du pisse sur fordi at du ikke fik hende solgt !!!

Så synes du skal stoppe med dit (k)ælling lort lige nu !

Nanna

Jeg burde ikke rigtig blande mig, men nu handler det jo om at skaffe de to ildere et godt og blivende hjem - og derfor kunne det da være fedt hvis man snakkede pænt til hinanden :/ Det giver ikke et så godt billede over for eventuelle købere, som bare vil have at dyrene får det godt.
Mange hilsener fra Nur, Keela, Louie og Nanna

PiaLyng

Jeg ved billeder plejer at hjælpe :)..

Louise Cecilie

Citat fra: Nanna Dato 15. Juni 2012, kl. 18:53
Jeg burde ikke rigtig blande mig, men nu handler det jo om at skaffe de to ildere et godt og blivende hjem - og derfor kunne det da være fedt hvis man snakkede pænt til hinanden :/ Det giver ikke et så godt billede over for eventuelle købere, som bare vil have at dyrene får det godt.

Ja det burde man da nok gøre, men jeg skal bestemt ikke finde mig i den behandling hun giver mig, fordi hun er sur over at jeg valgt at den prøve skulle stoppe og hun fik hende..

Det eneste jeg er interesseret i er og få den solgt hurtigst muligt, så de kan få et godt hjem.

Louise Cecilie

Jeg er lidt for dum hvad dte angår de billeder der, men de er ind epå dba og guloggratis, I får lige linkene

http://www.dba.dk/ildere-fritte-hejvi-er/id-83692801/

http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/andre/annonce/15750565-ilderfritter

Undskyld det tænkte jeg ikke helt på :-)

Amazing Ferret

#13
Ved du hvad...jeg er faktisk glad for Nakia kom retur fra dig af....så stop alt det med at det eneste jeg tænker på er at tjene penge

Og så må du godt snakke pænt  :S Jeg sidder ikke og kalder dig navne eller sviner dig til...jeg skriver bare som det er. At du så ikke kan tåle sandheden er trist

Måske du skrive hjem før penge  :P Bare sådan at det ikke ser ud som om du vil tjene på det

Louise Cecilie

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 19:01
Ved du hvad...jeg er faktisk glad for Nakia kom retur fra dig af....så stop alt det med at det eneste jeg tænker på er at tjene penge

Og så må du godt snakke pænt  :S Jeg sidder ikke og kalder dig navne eller sviner dig til...jeg skriver bare som det er. At du så ikke kan tåle sandheden er trist

Måske du skrive hjem før penge  :P Bare sådan at det ikke ser ud som om du vil tjene på det

Synes du skulle tage dit fucking ego og skride med dig Erkia  :dans: