Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

HASTER

Startet af Louise Cecilie, 15. Juni 2012, kl. 17:38

Amazing Ferret

Citat fra: Louise Cecilie Dato 15. Juni 2012, kl. 19:05
Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 19:01
Ved du hvad...jeg er faktisk glad for Nakia kom retur fra dig af....så stop alt det med at det eneste jeg tænker på er at tjene penge

Og så må du godt snakke pænt  :S Jeg sidder ikke og kalder dig navne eller sviner dig til...jeg skriver bare som det er. At du så ikke kan tåle sandheden er trist

Måske du skrive hjem før penge  :P Bare sådan at det ikke ser ud som om du vil tjene på det

Synes du skulle tage dit fucking ego og skride med dig Erkia  :dans:

Wow sikke du kan

Louise Cecilie

Erika, du ved ikke en skid om noget. Du tro du ved ALT. Men det gør du bare ikke lille skat!

Og hvis jeg kunne solgt jeg dem ikke, men med alt det der høre til er det fandeme klart at man vil ha noget !!! Du ved ikke hvordan det er for mig at skulle sælge noget som jeg holder utrolig meget af, så træd på en person de rligger ned, det er virkelig flot Erika!

Jeg er skide ligeglad med dig, og dit pis!
Synes bar at du skulle holde dig væk fra denne tråd!!!

PiaLyng

Åh billederne er ikke helt så klare :/. Kan godt li at se billeder af især ansigtet..
Og hvilken opdrætter er de fra?

Og istedet for at køre videre på tråden, så meld da erika til admin, så der kan blive roddet op i tråden eller sådan..
For det sætter også dig i et utroligt dårligt lys når du køre i samme rille som erika selv :/..

Louise Cecilie

Citat fra: PiaLyng Dato 15. Juni 2012, kl. 19:11
Åh billederne er ikke helt så klare :/. Kan godt li at se billeder af især ansigtet..
Og hvilken opdrætter er de fra?

Og istedet for at køre videre på tråden, så meld da erika til admin, så der kan blive roddet op i tråden eller sådan..
For det sætter også dig i et utroligt dårligt lys når du køre i samme rille som erika selv :/..

Det må du undskylde at de ikke er bedre end det som de er, men man er selvfølgelig velkommen for og komme og se dem, hvis det er det man har lyst til :-)
De kommer fra rené jarland.

Jeg vil ikke bruge tiden på det, jeg svare bare ikke Erika mere :-) - Jeg oprettede ikke denne tråd for at der skulle være det diva med hende.. Men ja :-)

Dark Crystal Ferret

Tråde som denne er et typisk bevis på hvorfor så mange ikke gider ilderforumerne mere... Rigtig rigtig trist at det skal være sådan syndes jeg.
Hvis man ikke har noget positivt at sige, så burde man lade vær med at sige det... det er nu min mening.

Louise Cecilie

#20
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 19:54
Tråde som denne er et typisk bevis på hvorfor så mange ikke gider ilderforumerne mere... Rigtig rigtig trist at det skal være sådan syndes jeg.
Hvis man ikke har noget positivt at sige, så burde man lade vær med at sige det... det er nu min mening.

Det gør mig skide ked af det..

- Og det er mere fordi jeg synes ikke at det er fair at blive beskyldt for sådan noget fis, og jeg har bare ikke lysten til og skulle af med mine totter :-'(
Dette er en meget svær og ulykkelig beslutningen der er bæevet taget :-'(

Men mine totter fortjener mere end det jeg kan give dem <3

Amazing Ferret

Ja jeg er åbenbart en ond diva som beskylder folk for en masse ting de ikke har gjort  :S :S

Kan i måske svare mig på hvorfor i alverden jeg skulle beskylde folk for noget de ikke har gjort?
Normalt er jeg ligeglad med hvad folk gør, men jeg bliver sur når folk gør det samme igen og igen   :S

Og meld mig gerne til moderator hvis du synes jeg er ond...det viser bare du ikke kender mig

Louise Cecilie

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juni 2012, kl. 20:05
Ja jeg er åbenbart en ond diva som beskylder folk for en masse ting de ikke har gjort  :S :S

Kan i måske svare mig på hvorfor i alverden jeg skulle beskylde folk for noget de ikke har gjort?
Normalt er jeg ligeglad med hvad folk gør, men jeg bliver sur når folk gør det samme igen og igen   :S

Og meld mig gerne til moderator hvis du synes jeg er ond...det viser bare du ikke kender mig

Erika, du ved ikke en skid om noget som helst, og hvis du ikke har noget pænt at sige så synes jeg ærligtalt at du skulle gå.

Du kender ikke mig, og ved ikke hvad jeg har gjort og ikke gjort, du skal ikke beskylde mig for lort.

Malene

[besked=Malene]Hey! Styr lige sproget! Der findes faktisk folk der ikke gider se på skældsord og så grimt et sprog![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Cille

Jeg synes så det er meget vigtig detalje til købere ang tævens løb....regner med du har sat dig ind i løb på tæver og hvad der kan ske hvis de går for lang tid i løb.
Du ville jo avle på hende, så derfor regner jeg med du har sat dig ind i det, og det er altså 2mdr siden du skrev til mig omkring at låne han herfra og der var hun på vej i løb/var i løb.... sååå det er altså snart ved at være tid at gøre noget ved den løb

Minority ferrets

#25
Ja det var da godt du ikke fik hende parret op :) Tænk hvis du havde stået med en masse små hvalpe også. Du skrev jo også til mig for at låne en han.

Det er sikkert nogle søde dyr og sådan, men jeg synes prisen er høj for en tæve der skal neutraliseres med det samme. Når du skriver det haster ville jeg nok være ligeglad med prisen hvis jeg var dig :)

Hvis du har lyst må du gerne sende en mail med billeder til min mail: crudt@hotmail.com
Og så kan jeg sættes dem ind i tråden her :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Malou

Tror det ville være en rigtig god idé, at få en admin til at ryde op i tråden, som der er blevet foreslået tidligere. Det afleder fra det rigtige problem, som er at finde de to ildere et godt og blivende hjem. Håber virkelig det lykkedes :) så din annonce på dba tidligere. Desværre har jeg ikke selv plads til så mange :(
Der er ikke nogen der måske kunne passe dem over længere tid for dig?
Ønsker jer alt mulig held fremover med det samme alt sammen. :)

Amazing Ferret

Har du husket at fortælle Rene at du sælger ilderne?

AlisVolatPropiis

[besked=AlisVolatPropiis]Så visker vi lige tavlen ren og finder et pænere sprogbrug frem[/besked]

Minority ferrets

Trine: jeg synes stadig det er relevant for tråden at jarland fortæller at dyrene er hentet tilbage til ham som avler så der ikke er nogen der er interesseret i dyrene :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html