Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

HASTER

Startet af Louise Cecilie, 15. Juni 2012, kl. 17:38

AlisVolatPropiis

Christina det er jeg enig i :) men jeg har ikke fjernet et indlæg hvori det stod

Minority ferrets

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 19. Juni 2012, kl. 21:55
Christina det er jeg enig i :) men jeg har ikke fjernet et indlæg hvori det stod

Nå okay :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Cille

#32
Det stod i det indlæg hvor joanjarland havde trykket en masser citere...ovenover de citater stod det.... jeg så det heller ikke lige med det samme.
Jeg kan heller ikke se det indlæg mere ;)

AlisVolatPropiis

Nu har i jo også pointeret det og ved nærmere eftersyn har i ret...men trusler eller gengivelser af dem er heller ikke noget der hører til herinde. Det hele lyder som noget der for længst burde være taget privat...så det vil jeg da opfordre til bliver gjort fra nu af :)

Jarland

SLUT bare, jeg har ikke set denne tråd før idag, Dyrene er afhentet Gaia har fået implatet, de har det begge super godt og er ikke til salg, da de har oplevet rigeligt, så nu bliver de hjemme.  :love:

katja

CECILI tal dog pænt, det er jo kun dig der bruger ikke  pæne ord


jeg blander mig normalt ikke, men helt ærlig skriv dog ordenligt,

jeg startet med at tænke , hmm måske jeg havde plads til et par ilder mere, og endte med, nåå  nej, gider ikke læse denne annonce og tråd, og sket ikke købe at en der tilsviner andre, fordi en skriver noget du ikke bryder dig om, kan du vel godt skrive pænt

nået i hvertfald frem til jeg alligevel ikke er interserret i ilderne, da jeg jo så  ikke ved om jeg så  står for tur, hvis der er noget du ikke lige bryder dig om jeg får sagt eller gjort

held og lykke med dit salg
ejer af 7 dejlige trolde,