Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Sød lille ilder tæve søger nyt hjem - bliver hjemme hos nuværende ejer

Startet af Saabye, 19. August 2012, kl. 16:13

Zopad

Det da trist hvis du ser det som om folk gør det for a genere dig da folk bare gerne vil prøve a hjælpe (hvilke et forum oss er til) .. Og der er vidst ingen der har betvivlet jeres indsats for a gøre alt for hende ..
Apollo & Draco <3

Saabye

Nej men man føler sig ret angrebet.... :0 men hvordan sletter man det her indlæg?
Sylledrengen Båtter verden! <3

lille_jill

Jeg skriver i overskriften at hun er "trukket tilbage". Syntes at diskussionen er relevant.

Og ikke mindst: god bedring med hende :)

Anne

Saabye. Jeg forstår faktisk ikke at du føler dig angrebet. Du kunne også vælge at anerkende at vi skriver at vi ikke tvivler på at du har gjort alt, hvilket jo faktisk betyder at der ikke er nogen der ser dig som en dårlig ejer. Og så kunne du vælge at tage det til dig at din ilder måske har insulinoma eller en anden kræftform.

HVis du ikke har mulighed for at tage til en af de dyrlæger der har set mange ildere og kender de sygdomme på rygraden, så synes jeg da du skal få din egen dyrlæge til både at læse om det, men også at snakke med en af de dyrlæger der ved mere om det. Jeg bor et sted hvor dyrlægerne er gode, men ikke ved alt, og de er da ikke bange for at ringe til andre dyrlæger når noget er galt.

Jeg kan da godt forstå at du bliver ked af det og chokeret over de indlæg her. Det er da ikke fedt at få at vide at ens ilder måske har kræft, når man bare tror den er lidt sart, men jeg prøver kun at hjælpe dig, og ikke mindst din ilder.

ilderhjemmet

Kære Saabye: hvis du nu læser rigtig godt igennem hvad der bliver skrevet, er der på intet tidspunkt angreb på dig men kun gode og kærlige råd samt bekymring, prøv at kontakte de to dyrlæger som er foreslået her, de har nemlig ildere som speciale :) - vi vil alle vores ildere det bedste  <3

Og rigtig god bedring men hende og held og lykke til jer
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet