Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

sælger mine to guldklumper

Startet af bimse, 21. August 2012, kl. 17:25

bimse

jeg har imod min egen vilje valgt at sælge mine to guldklumper da jeg føler at jeg ikke har nok tid til dem længere.
De er to rigtige dejlige ilder en han og en hun de er begge to neutraliseret,
willads er en rigtig flot standard hun ilder næsten lige fyldt et år.
malibu er en meget lille lys han, med en smugle angora i sig, han er næsten lige fyldt to år,
de fejler ikke noget andet end malibu har et medfødt stift ben, de er rigtig legesyge, og kontaktsøgende.
de er begge to bide og bakketrænet,

de sælges med alt hvad jeg har til dem.
2 katte bakker, alle deres tæpper, legetøj, senge, godbidder, hængekøje, seler, en smugle kattemad til at starte op på,
jeg har ikke noget bur til dem, da de er vant til at gå frit omkring
jeg sælger dem kun sammen da de er gået hen og blevet meget knyttet til hinanden, og jeg forventer af de fremtidige eger af mine små basser har lidt erfaring med ilder
baby billeder af willads kan også følge med hende

billeder kan sendes på email hvis der er interesse da jeg ikke helt kan finde ud af at sætte billeder ind 

bimse

malibu


willads
'


dem begge der putter sammen



HSS

hejsa...
du skulle vel ikke komme forbi kbh... de ser så søde ud....
har selv haft ildere før og igen parat til at få nye...
dog kan jeg ikke se prisen nogen steder...
helga

bimse

hej :)
puha københavn er nu ikke lige den by jeg som sådan lige kommer forbi  :)

nej det har du ret i den har jeg da helt glemt at skrive, har dog sat dem til 1800 men prisen kan der sagtens forhandles om hvis jeg bare ved at de kommer til at få sig et godt og blivende hjem :)
mvh liselotte

HSS

griner... nej det tænkte jeg nok.... hvad skal man da også der... griner

jeg søger nemlig meget eftersom knægten savner gamle Sofus... smiler... men har indsat en annonce... for jeg kommer jo heller ikke til det jyske eftersom jeg ikke kender nogle derover...
og ja det er skam som blivende hjem jeg søger til...
mvh. Helga

bimse

ja jeg så godt nok din annonce, og der har jeg mine to små basser, til salg der søger et godt hjem fordi jeg ikke selv har tiden til dem længere pga uddannelse, de er to friske glade og legesyge ilder, hannen malibu han elsker dog at hænge på armen af en imens man går rundt i ens lejlighed, og hvis han ikke lige kan få lov til at komme op jamen så løber han da bare i hælene på dig end til han får lov til at komme op, og han elsker at ligge og putte ved ens fødder, hjemme hos mig der sover ham og willads min pige på hovedpuden ved siden af mig hvor willads elsker at ligge og blive nusset, kan man se og mærke på hende for hun holder nogengange om ens hånd, for at man ikke skal stoppe og ligger sig om på ryggen som et signal om at det er maven man skal nusse,
men willads hun er dog kun en puttetrold når hun sover ellers så er hun den med virkelig meget krudt i, hvor malibu derimod er den stille af dem der helder vil ligge og flade ud og være et hængetræ og sidde og mysse en men han kan nu også have sine moments :)

så men det er da lidt ærgelig at jeg bor i den anden ende af landet :)

KittAnderson

Der er udstilling den 1, så mon ikke transport kan arrangeres :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

bimse

også fra aalborg af :) både frem og tilbage

HSS

ej de lyder jo som du selv sige guldklumper....  <3

øhhh.... udstilling her i kbh ??? det ville jo være fornemt....
ja har ikke selv været til udstilling med gamle Sofus derfor vidste jeg det altså ikke... smiler...


FerretParadise

Den udstilling der er d. 1. september er på Falster.
Ann Hillerslev.

HSS

det er sådan deromkring sydpå for sjælland... ja er ikke den store geografi nørd.... gps for mig er den største opfindelse ever...  :lol:
jeg slår stadig område nr. op for jeg er helt lost....  :lol:
men foruden min mangel på stedsans.... kunne man jo mødes på ½ vejen eller lign...

lille_jill

Hvis nogen kan transporterer dem fra Aalborg og til Falsterildern, så kan jeg godt tage dem med til KBH om søndagen.

Men det kræver jo så også, at de er optimalt vaccinerende og der kan komme med som burkammerater. Samt at nogen har et ekstra bur. Hvis det passer ind, så kan de godt få nogen ture i min løbegård indimellem, for ellers bliver det nok en lang weekend i bur.

HSS

i jøsses det ville jo ikke være dårligt på nogen måder...
men som du selv siger det skal lige klappe...

bimse

hmm jaa det lyder da ikke helt tosset, men det lure mig ikke om jeg skal arbejde de dage :(
men nu ville jeg også selv have det bedst med at jeg også kommer til at møde mine totters nye ejer :)

men jeg er da med på ideen om at evt mødes op halvvejen for turen fra aalborg og til københaven er nu noget lang :)

hvis det altså er at du kunne tænke dig willads og mali :)

HSS

hehe ja det skulle da ikke forbavse mig....
og ja kan godt forstå du gerne vil møde os.... en ting hvad man skriver, en anden ting er hvad der gemmer sig bag...  ( uhhh hvor jeg kun kender den sætning for tit )....

det skulle ellers havde været en overraskelse til knægten... men lur mig om han ikke sneg sig om bag sin mor i går og flippede helt ud da jeg sad og læste højt ( en lille bivirkning da vi havde Sofus, ehm heh.... )
og han kan allerede høre dem tumle herhjemme... i hans øre og øjne har vi dem da allerede... og kan slet ikke se nogen problem.... da Danmarks kortet nettet jo ikke er så stort, og kun 5-6 cm til jer... hvad er så problemet ???? ( påtager mig gerne den genetiske geografifejl.... )
som du kan læse er der glæde...