Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

sælger mine to guldklumper

Startet af bimse, 21. August 2012, kl. 17:25

bimse

Hehe jamen det er da rigtig sødt at din dreng allerede ser dem for sig hjemme hos jer :-)
Men hvis i er intreseret eller næsten sikker på at det er dem her. To du/i skal have så kan du da lige få mit nr også kan vi evt skriver videre om det og og finde ud af hvordan vi kan gøre tingene på så bedst som muligt. :-)
Men her har du lige mit nr du kan fange mig på :-) 2251 82 63
Mvh liselotte :-)

HSS

jeg har skrevet dit nr. op og sender lige en sms... så du har mit nr.

bimse

hej herinde på forumet, det snak der har været om at en her fra aalborg af kunne tage dem med til udstillingen den 1 også derefter tage dem med til kbh eller blive hentet på udstillingen er mig og helga at vi evt vil være med til at finde ud af da ingen af os kan finde nogen form for transport selv så det ville være rigtig lækkert hvis vi ville kunne få lidt hjælp på den måde, for jeg kan efterhånden mærke lidt på mine basse at det begynder at haste lidt da jeg selv får mindre og mindre tid til dem og det syntes jeg bare er så synd for dem at de så hurtigt som muligt gerne må komme til deres nye hjem
mvh liselotte,
ps hvis der er nogen der ville kunne hjælpe os med vores lille problem her, så kan i lige smide en sms til mig så der evt ville kunne blive fundet ud af hvordan og hvorledes det skal gøres :)

HSS

jeg har ligget på knæ for dem jeg kender der har bil... og entet skal de bruge den eller også vil de ikke låne bilen ud... at leje en bil er pænt dyr og de penge kan jeg ikke finde... be om hjælp i stor stil...

lille_jill

Jeg kan iværtfald stadig godt tage dem med fra udstillingen til kbh, hvis det er.

bimse

lyder godt men nu er det også transporten til udstillingen jeg mangler :) da jeg ikke selv kan finde nogen form for transport

Møghætte

Mette skal da til falsterilderen, prøv at spørge hende?
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

bimse

oki :) jamen hvordan kan jeg komme i kontakt med hene :)

Møghætte

Ring til hendes butik :) Hun svare næsten hver gang :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

bimse

har du evt nummeret til hendes butik :)

men så skal jeg også først lige have styr på det hele først med hvordan det gøres så mette ikke står til udstillingen uden af vide hvem der skal have dem når hun kommer derhen og hvem der tager dem med til kbh sådan hun kan få både mit og helgas nr så hun også ved hvor hun skal aflevere dyrene når hun kommer til kbh med dem :)

Møghætte

Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

bimse

tak skal du have :) jeg vil prøve og få fat på hende i morgen :)

Anne

Lige en tanke, så kan ildere der ikek er tilmeldt ikke komme ind på falster ilderen (med mindre i har anden aftale med dem), og de skal jo nok ikke stå ude i bilen, så med mindre HSS bare skal hente ildere og ikke kigge udstilling, så er det måske smartere at aflevere dem før udstillingen?

HSS

jeg har desværre blevet nød til at sige fra.... der der er sket nogle uventede ting som er rigtig dumme...  :(
beklager selvfølgelig alt dette ståhej af de små totter... og har skam også givet besked til bimse.

SofieLykke

Er meget interesseret i dine skønne ildere!!!