Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Søger han ilder :)

Startet af Møghætte, 26. August 2012, kl. 18:15

Møghætte

Hej alle sammen :) Jeg har fået et vide at Mette er en meget travl dame og jeg vil ikk forstyrre hende yderligere med min søgen efter en ilder så derfor skriver jeg så her :)

Jeg søger en formidlings han ilder :) (kastreret) der mellem 1-2 år gammel :) Han må godt være en nussegøj og fuld af energi :D

Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

mette11

Prøv at hold øje med Dyrenes Besyttelses internater - de har ind imellem ildere til formidling. Dyreværnet i Rødovre har også ind imellem, ellers hold øje herinde, den blå avis og gul og gratis. Det er de steder jeg lige kan komme på.

Møghætte

okay men jeg håber der er nogle herinde der henvender sig :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Anne

jeg tror ikke du skal regne med det, selv om håb er en god ting. Mettes råd er nok det bedste :)

Møghætte

Citat fra: Anne Dato 26. August 2012, kl. 23:38
jeg tror ikke du skal regne med det, selv om håb er en god ting. Mettes råd er nok det bedste :)
okay tak for rådet, jeg vil følge det :D Ville bare ikk forstyrre hende yderligere hvia hun har så travl men jeg vil da prøve at komme i kontakt til hende :)
Med venlig hilsen fra Tia, Hel, Arrow og mig :)

Anne

Jeg mente mette11. Prøv mette evergreen også, men jeg kan godt forstå at du prøver alle steder. Du skal nok regne med at du har en bedre chance hvis du søger aktivt, frem for at regne med henvendelser her.