Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mangler en sød tøs.. :)

Startet af Kemol, 15. September 2012, kl. 14:36

Kemol

Hej Folkens..
Jeg har Freddy på lidt over 3 år, og har længe leget med tanken om at øge familien med endnu et medlem..
Freddy er en dominerende, stædig, hjertevindene, legesyg, puttende, neutraliseret han.. Da han er lidt speciel, tænker jeg at vi leder efter en pige, da han er blid overfor pigerne, men banker drengene.. :)
de skal selvfølgelig se hinanden an inden.. det vi kan tilbyde er et hjem uden bur, gåture hver dag, lækker mad, masser af kærlighed, og leg.. Pigen vi søger er ikke en hvalp ( over 6 mdr, synes en formidlings ilder er det bedste valg, da alle jo har brug for en ekstra chance), er et lækkert væsen, legesyg, hyggefims og hvad de små uldtotter nu ellers er.. ;)  helst neutraliseret..
Håber der nogen der kan hjælpe.. :)

Hilsner fra Freddy, Og Rie

SaschaDJensen

http://ferretopia.eu/index.php?topic=7511.0

- Der er godt nok to, men de trænger virkelig til at kærligt hjem. ring og hør, det ville jeg anbefale ihvertfald. Jeg havde selv taget dem hvis jeg måtte for kæresten i:

Kemol

Citat fra: SaschaDJensen Dato 15. September 2012, kl. 15:04
http://ferretopia.eu/index.php?topic=7511.0

- Der er godt nok to, men de trænger virkelig til at kærligt hjem. ring og hør, det ville jeg anbefale ihvertfald. Jeg havde selv taget dem hvis jeg måtte for kæresten i:

Hey Sascha, har set annoncen, det er jo perfekt, og hvor er de fine.. men er kun på udkig efter en, da der jo også er økonomisk ansvar ved anskaffelse af en tot.. :)
Håber pigerne finder et lækkert, blivende hjem.. 

SaschaDJensen

Okay, det forstår jeg godt  :) ville bare hjælpe, da det var meningen jeg skulle havde haft dem, men ikke måtte få to. og så kunne det jo være det var noget for dig  :fnis:
- Men held og lykke med jagten.

Cille

#4
De er så hos Darkcrystalferret, så det nok hende i skal kontakte der.
Eller der står på hendes side hun hjælper med salget af dem

Kemol

Det var rigtigt sødt af dig.. det havde også været perfekt hvis det havde været en, 3 er en for stor mundfuld..
Håber oss du finder den tot du "mangler".. :)

SaschaDJensen

Citat fra: Kemol Dato 15. September 2012, kl. 15:21
Det var rigtigt sødt af dig.. det havde også været perfekt hvis det havde været en, 3 er en for stor mundfuld..
Håber oss du finder den tot du "mangler".. :)
- Jeg har fundet min  :) Han fik sin bror hjem og bo, så det jo meget godt  :dans:

Kemol

Citat fra: SaschaDJensen Dato 15. September 2012, kl. 15:26
Citat fra: Kemol Dato 15. September 2012, kl. 15:21
Det var rigtigt sødt af dig.. det havde også været perfekt hvis det havde været en, 3 er en for stor mundfuld..
Håber oss du finder den tot du "mangler".. :)
- Jeg har fundet min  :) Han fik sin bror hjem og bo, så det jo meget godt  :dans:

Åhh det var lækkert med lidt familie hygge.. :)