Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

HASTER! VIRKELIG MEGET!!

Startet af bimse, 1. Oktober 2012, kl. 08:25

bimse

hej igen mine to små basser er blevet sat til salg igen, da jeg har haft en uheldig episode medden nye ejer og har derfor fået dem tilbage, da det er et meget kritisk tidspunkt jeg har fået dem tilbage på så sætter jeg dem til salg for 1000 kr jeg håber at de endelig kan finde sig et godt og blivende hjem, da jeg har forstået at de er blevet kastet meget rundt med i det hjem de var i, så de har brug for et sted hvor de kan falde til ro hos igen, hurtigt svar tak da jeg står i noget af et dilema, ps det ville være en stor hjælp hvisdyrene de kan blive hentet, kontakt mig her ellerpåmin mobil 22 51 82 63 eller email : bimmerdetermigxd@live.dk mvh liselotte

Miss-Bjerregaard

Ej hvor er det synd for dig.. :( Håber du finder et godt og blivende hjem til dem.
Med mange kærlige hilsner fra Liam og Basse også!! <33

bimse

Tak det håber jeg også, for det fortjener de eftersom jeg desværre ikke kan have dem mere

bimse

hej mine to små basser er blevet sat til salg igen, da jeg har haft en uheldig episode med den nye ejer og da det er et meget kritisk tidspunkt jeg har fået dem tilbage på så sætter jeg dem til salg for 1000 kr jeg håber at de endelig kan finde sig et godt og blivende hjem, da de er blevet kastet meget rundt med i det hjem de var i, og belevet mishandlet af den tidligere ejer så de har brug for et sted hvor de kan falde til ro hos igen kontakt mig her, på min mobil 22 51 82 63
Billeder kan sendes
De er to rigtige dejlige ilder en han og en hun de er begge to neutraliseret,
willads er en rigtig flot standard hun ilder på halvandet år
malibu er en lille lys han, med lidt angora i sig, han er fyldt to år,
De sælges med:
kattebakke, tæpper, legetøj, senge, godbidder, hængekøje, seler, lidt kattemad til at starte på
jeg har ikke noget bur til dem,
jeg sælger dem kun sammen da de er gået hen og blevet meget knyttet til hinanden,

mviqz

hej :-)
ville lige høre om du har fundet et nyt hjem til dem?
vh Mette.

Michelle-Diego

#5
Ærligt du ikke sælger dem enkelt vis da jeg er intra i drengen :) han lyder utrolig dejlig.. :)
Håber du finder et godt hjem til dem..

SofieLykke

Er de solgt? er meget interesseret