Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilder søges!!!!!

Startet af SofieLykke, 11. Marts 2013, kl. 20:16

SofieLykke

Hej alle. Jeg har en veninde som helt vildt gerne vil have en ilder.. Det er første gang hun skal have ilder, så hun vil helst have en voksen. Lige pt. kan jeg ikke finde nogle som sælger en voksen. Hun er en stor dyre elsker, og jeg ved ilderen vil få et perfekt hjem. Den skal være neutraliseret, bakketrænet og bidetrænet.. Håber i kan hjælpe mig!!  <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvad med hun selv søgte? Tror folk vil tage hendes interesse for at blive ikderejer mere seriøs. Bare en tanke ;0)

SofieLykke

Hun kan ikke finde ud af ferretopia. Hvis nogle har nogle ildere. Må de meget gerne selv kontakte hende på mobilen :-)

Anne

Nååh hende fra facebook. Jeg synes du skal  hjælpe hende med at finde ud af ferretopia, det er trods alt ikke så svært :)

SofieLykke

Har også aftalt med hende at hun skal lære det. Men ville lige høre om der overhovedet var nogle voksne ildere til salg :-)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det virket bare lidt forhastet så hvis hun så ikke engang har tid til at vente til hun får din hjælp til at finde ud af topia.

SofieLykke

Det er skam ikke forhastet.. Men tænkte bare jeg ville udnytte tiden til at spørge. Man har vel lov til at spørge om der er nogle der sælger, uden at blive hakket ned på den måde?

Anne

Jeg tror ikke A_M_T vil hakke dig ned, jeg ved da i hvert fald jeg ikke vil. Vi ved bare begge to at det er rigtigt svært at få en ilder ved at få en veninde til at spørge, fordi sælgere simpelthen ikke bider på. Din veninde vil derfor have en større chance ved selv at spørge, selv om du er en virkelig god veninde for hende når du hjælper så meget. Jeg har ikke set voksne dyr til salg herinde på det sidste, men det sker jo af og til. Hun kan også kigge på dba og gul og gratis, der er af og til nogle voksne dyr der mangler hjem :)

Jeg håber hun finder noget, og synes det er godt du vil hjælpe hende med at komme herind.

beeck88

Der er en på dba. Fra den 10/3..

Super sød frittepige

Kr. 1.000..  Luna er 2 år og en meget sød og tam fritte, der er vant til børn og hunde. Hun elsker at lege og løbe frit i stuen. Hun er stereliseret, chippet og vaccineret. Håber der er nogen som kan give hende et godt og blivende hjem.Skriv til 61713642
Mange gode hilsen jace, cooper og dastan☺☺☺

SofieLykke

Den er solgt. Snakkede med dem igår :-)

katja

der er et par stykker på dba samt gul og gratis hun kan da prøve at kikke der
ejer af 7 dejlige trolde,

Dahlens