Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

" drenge søger nyt hjem.

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 21. Maj 2013, kl. 20:45

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige og for de af jer der "kender mig" vil nok få en mindre chok. Men jeg er desværre nødt til at finde nyt hjem til gutterne grundet personlige problemer men blandt andet økonomi og en uundgåelig flytning i den forbindelse. Dybere vil jeg ikke gå i årsagen da de er personlige og det er langt mere end bare økonomi. Men det er økonomien der nu tvinger mig til at måtte sig farvel til mine dyr da jeg ikek vil kunne gi dem det de skal ha. Jeg vil understrege at det INTET har at gøre med at jeg har fået barn, altså at jeg ikke gidder dem. Slet ikke. Selvom der nok skal være snakken i krogene det er jeg godt klar over. Det er virkelig sidste udvej det her da det er problemer vi har prøvet at løse i nu 10 mdr og de er ikke blevet bedre, tvært i mod kun værre. Jeg er rigtig ked af det så jeg håber ikke jeg får for mange huk og kedelige kommentare omkring det her.
Hvis nogen her mener i kan gi dem et godt hjem så skriv en pb til mig. Jeg "sælger" ikke mine dyr men jeg forlanger lidt for dem for at sikre seriøse hendvendelser. Bure og diverse udstyr kan købes med hvis det er. Men skriv en pb og vi skal helt sikkert finde ud af det hvis det er det rigtig e hjem.
Skriver om hvert dyr under billederne.



Anubis er født d. 30/6 2010. Han er kastereret og passet med vac. sundhedstjeck og utøjsbekæmpelse ;O) Han trænger dog til at blive vac.
Han er ikke i den store ende og vejer ca. 1200-1300 i vintervægt. Han er meget legesyg og er det på den frække måde. Han bidder ikke men er den ilder der godt kan komme og nappe blidt i din strømpe for at få gang i sin slave.
Han er ikke den der er vildest med en gåtur men sidder hellere i ens trøje.





Lupus er min "lille" øjesten og er fra d. 29/3. 2011. Han er en fin stor freng med en vintervægt på ca. 1800g.
Han er rigtig sød og bidder aldrig. kan fint håndteres af børn og folk der ikke har set en ilder før og er lidt usikre. Han har fået implantat sidste år og det er meget vigtig at han får implantat igen eller bliver kastereret da der har vvist sig kryptokisme i hans linje. Han har det heldigvis ikke men han skal på ingen måde avles på. Han har en smule tavle.
En rigti sød og "lækker" dreng. Er glad for at komme på tur og er generelt meget modig og nysgerrig.



Mewz

Åh, hvor er de nogle skønne fyre. Vi er ret forelskede herhjemme. Men hvor er det forfærdeligt, at du ikke kan have dem længere. :(
Julius kunne godt tænke sig nye legekammerater, men kan forestille mig, at du gerne vil have dem hen til nogle, du kender lidt bedre. Held og lykke med at finde et rigtig godt hjem til dem!  <3  :ja:
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Mewz Dato 21. Maj 2013, kl. 20:51
Åh, hvor er de nogle skønne fyre. Vi er ret forelskede herhjemme. Men hvor er det forfærdeligt, at du ikke kan have dem længere. :(
Julius kunne godt tænke sig nye legekammerater, men kan forestille mig, at du gerne vil have dem hen til nogle, du kender lidt bedre. Held og lykke med at finde et rigtig godt hjem til dem!  <3  :ja:
Nej de behøves ikke at komme hjem til nogen jeg kender personligt. Men det betyder noget at de kommer til nogen der vil dem det godt. Og du har jo været på ilderforarne længe så jeg syns da bestemt du/i ville være et fint bud hvis i er int.

Sølvsten


Dyrenørden

Mange trøstekram herfra! Håber du finder et godt hjem til dine smukke drenge

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Så har drengene fået et nyt godt hjem!

lille_jill


CMS

Mange hilsner Christina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 08:42
hvor endte de? :)
Hos Erik og Lisa der har Lupus bror og ja det må være 2 nevøer ;0)
Så det er jo dejligt..

Dyrenørden

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 23. Maj 2013, kl. 09:23
Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 08:42
hvor endte de? :)
Hos Erik og Lisa der har Lupus bror og ja det må være 2 nevøer ;0)
Så det er jo dejligt..

Hvor er det godt at høre :)

Minority ferrets

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 23. Maj 2013, kl. 09:23
Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 08:42
hvor endte de? :)
Hos Erik og Lisa der har Lupus bror og ja det må være 2 nevøer ;0)
Så det er jo dejligt..

Og en niece :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Minority ferrets Dato 24. Maj 2013, kl. 20:05
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 23. Maj 2013, kl. 09:23
Citat fra: lille_jill Dato 23. Maj 2013, kl. 08:42
hvor endte de? :)
Hos Erik og Lisa der har Lupus bror og ja det må være 2 nevøer ;0)
Så det er jo dejligt..

Og en niece :P

Ahh Hehe vidste jeg ikke, men godt så er der masser af familie!

NataschaJ

Har de to skønheder her fået nye hjem endnu ? :)
Madmor & slave af to totter ;)

Cille

Det står der et par indlæg længere oppe at de har fået nyt hjem

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: NataschaJ Dato 27. Maj 2013, kl. 19:26
Har de to skønheder her fået nye hjem endnu ? :)
Jep de har fundet nyt hjem :0)