Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjælp

Startet af Black Diamond, 5. August 2009, kl. 14:40

Black Diamond

Jeg ville lige høre om der var nogle der kender nogle der gerne ville havde en ny ilder som måske kunne kontakte mig.
Jeg blev ringet op i går. En af min Felinas søstre har haft et hårdt år. Det er hendes første(hun blev 1 år for 2 månder siden) og det par der fik hende har aldrig kunnet lide hende. De glemte at få hende snittet og pludselige blev hun mor til 12 hvalpe. De næste 3 uger gik forældrene altså 2 hanner og mor og en søster til hende ( min felinas to søstre) og åd af ungerne. Hun er meget stresset fordi der ikke er nogle der vil røre ved hende. Kvinden i familien der har hende der seriøst bange for hende. og skriger altid op når hun nærmer sige hende. Derfor bider hun tit familien. Det er fordi hun er misforstået. Og fordi de elsker de andre 3 dyr de har og kæler med dem. Men hader hende her.
Hvis nogle kender nogle der har lyst til at gå ind i at få hende her så må de meget gerne kontakte mig. Jeg sætter dog krav op at det er folk der har haft ilder før. Nogle der ved hvad de har med at gøre. For hun har brug for mængter kærlighed og faste remmer. Hun er virkelig en god pige.Hun bider ikke dem der bare tager hende op. Kun når hun kan se de ikke gider hende. Hun er vand til at blive slået og sparket væk når hun kom tæt på kvinden her. som som i nok har forstået så er det kvinden i familien der er problemet. Hun siger lige ud at hun hader hende her. Hun hedder Playfull Ferret Freja men har et andet navn hos familien.
Hun er som sagt fra juni sidste år. Hun er en mørk vildt farvet og en meget smuk en af dem. Det kuld som hun kommer fra er Calista og Gizmos kuld hos Pff 2008.
Jeg kan sige at min felina er nok den mest kontakt søgende ilder jeg nogensinde har mødt.Og hvalpene fra det her kuld er virkelig søde og rare. Hvad man også kan se på søsteren til hende her. Som familien elsker og ikke har nogle problemer.
Vi vil gøre meget ud af at denne pige her bliver neturaliseret før hun kommer i nyt hjem. Hun bor stadig hos familien men de har accepteret at give hende vidre da hun ikke trives. Det er bare så synd alt det her. Men jeg kender ikke nogle der har mulighed eller afaring der kunne tænke sig en lille pige.
Håber på der er nogle der kender nogle eller bare kunne spørge lidt omkring.

Mvh Black Diamond 

cibatuchsi

hvis vi skulle/kunne have flere så ville vi godt ha givet hende et nyt hjem. men lige pt har vi fyldt op.
håber du finder hende et godt og blivende hjem

Black Diamond

Jeg ligger lige nogle billeder af min Felina. Så folk for en ide om hvordan tøsen ser ud. Freja er på omkrin 700 g og hun ligner Felina meget.





Her er min mail adresse hvis nogle vil kontakte mig. Blackdiamondferret@ymail.com

Mvh Black Diamond.


Soelberg`s SUN ferret


For fanden hvor er hun da smuk  <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ja hun er godt nok lækker... Gid jeg havde tid og plads til flere... Er helt vild med at de er så mørke... det er super smukt.

Black Diamond

#5
Jeg vil lige opdaterer hvordan det gik..

Det gik ikke så godt. Vi fandt en ny familie til den lille pige som var Pipvig. Men siden har vi ikke kunne få ordenligt fat i dem med tæven. Det har været sådan lidt frem og tilbage.. Så ville de ikke af med hende alligevel og så ville de gerne. Lang tid hvor vi ikke kunne få fat i dem osv.

Jeg fik så den dejlige nyhed for mellem 3 og 4 uger siden at Anitta havde fået en dyrlæge regning på at tæven var blevet sterilieret nu. Men kun en uge efter fik jeg afvide at familien havde ringet til Anitta og sagt at hvis ikke hun kom efter tæven så ville de aflive hende inden ugen var omme :@
Jeg ved ikke endnu hvordan det er endt endnu. Men jeg vil prøve at finde ud af det.

Jeg bliver så VRED over sådan nogle "sensur" folk der opføre sig sådan. Det er bare så synd. Det er så også kun denne pige af de to tæver de fik dengang de vil aflive nu. KUN fordi de aldrig har kunne lide hende. Hvor den anden af dem har fået masser af kærlighed og omsorg. Hende her er blevet hader altid, slået og sparket og robt af når hun kom op i sofane.  :'(

Soelberg`s SUN ferret


åh nej sikke da en omgang rod

Starshineferrets

Det är det här jag inte förstår. Varför för inte uppfödare in i kontraktet att de har rätt att hämta hem illern om illern misshandlas?? Eller åtminstone att man anmäler dem för djurplågeri...

Black Diamond

#8
Altså jeg ved at Anitta har gjort alt hvad hun kunne for den lille pige her. Problemet har hele tiden været at de skifter nummer hele tiden for at undgå hende. Og de har løget om hvor de bor og sådan en masse svindel ting. Grunden til hun fandt ud af at tæven havde født, var at hun ved at dyrlægen som er en af hendes venner trode det var planlagt mellem PFF og dem her.. Og der gik flere uger før hun kom i kontakt med dem der. Derfor er det meget svært at gøre noget. Men det er rigtig de har overtrådt kontrakten helt vildt :(
Vi har hele sommeren forsygt at kunne komme og hændte hende så hun kunne få et nyt hjem. Men hver gang er det ikke lykkes. Det er ikke så nemt som det lyder desværre. Og jeg syndes bestemt ikke det er Pff skyld!

Julie Stuhr

Har I snakket med politiet?

Black Diamond

Jeg ved desværre ikke mere end det jeg har skrævet her. Jeg kan ikke få fat i PFF, så jeg ber til at tæven er i live endnu og de har fået hende væk der fra.

Pipvig

Citat fra: Julie Stuhr Dato 28. Oktober 2009, kl. 14:10
Har I snakket med politiet?

Nej politiet har ikke været inde over.

Pipvig

Kan lige oplyse at Frida har fået et dejligt nyt hjem.