Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Santos søger nyt hjem

Startet af lucy, 24. September 2009, kl. 06:54

lucy

Ja så fik jeg en silver for et par dage siden, men nu er han altså sat til salg igen. Min anden ilder kan ikke med ham og de bider hinanden til blods hver gang de ser hinanden.
Som sagt er han silver, kasteret, vaccineret, 2 år gammel. Og så er han meget velopdragen, han kan komme når man kalder (hvis altså han gider),  :) bider ikke og er meget sød og kærlig. Giver møsser. 

Kom med et bud på ham, da hans gamle egen ikke kan tage ham tilbage

Metnil

Jeg kan desværre ikke tage ham,  men Hvis du kun har haft ham et par dage så synes jeg måske personligt det er liiige tidligt nok at konkludere at de bare ikk kan sammen (også selvom deres første møder har været voldsomme..) det tager jo altså gerne noget tid at få ildere til at gå sammen.. tror andre herinde vil give mig ret?

Bawa

Citat fra: Metnil Dato 25. September 2009, kl. 22:48
Jeg kan desværre ikke tage ham,  men Hvis du kun har haft ham et par dage så synes jeg måske personligt det er liiige tidligt nok at konkludere at de bare ikk kan sammen (også selvom deres første møder har været voldsomme..) det tager jo altså gerne noget tid at få ildere til at gå sammen.. tror andre herinde vil give mig ret?
enig  :ja:

PiaLyng

hvad jeg ved af - har han vist fået nyt hjem :)

Bawa


lucy

Ja han har fået nyt og bedre hjem idag. Og de er allerede blevet super gode venner. (ham og madmor)  :)

Pipvig

Jeps det var mig der snuppede ham. Lige nu ligger han og sover på brystkassen af mig.
Han er godt nok dejlig. Der gik ikke længe så sad han og hyggede sig inde under min trøje.
Vi snakkede lidt om at det var kort tid. Santos har fået nogle knubs hos tidligere ejer og han trænger virkelig til tlc nu og det er en ærlig sag ikke at magte det oveni/eller en lidt voldsom sammenføring.

Black Diamond