Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ilder gives væk :(

Startet af Jasmina, 12. Marts 2010, kl. 13:29

Jasmina

Jeg har to dejlige ilder som er tamme, rolig, glade.
det er desværre gået op for mig hvor meget det kræver at ha' ilder og har heller ikke pengene til det. Den ene hedder jasmina og er ca 11 måneder gammel, hun er glad, rolig, kærlig og meget menneske søgene. Den anden er jasmina's søster - judy. Hun er også 11 måneder gammel, meget legesyg, glad, kærlig og løber aldrig tør for gode ide'er om hvad hun skal finde på at ballede  :D
Jeg giver dem kun  væk som et par og ikke vær for sig.

Line

Måske du skulle lægge nogle billeder ind i den her tråd og evt skrive hvor de kommer fra?

Stubba

hvis du havde boet i nærheden, kunne jeg godt have været interesseret i at tage dem til mig.

Men ja - et par billeder ville gøre underværker :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Tjalfe

Er de stadig til salg og er de neutraliserede?

CarinaNielsen

Citat fra: Tjalfe Dato  1. Maj 2010, kl. 02:47
Er de stadig til salg og er de neutraliserede?

Er de neutraliseret . ? kan du bringe dem til jylland. ?
Basserne fra Herning. :)

susser

Citat fra: Jasmina Dato 12. Marts 2010, kl. 13:29
Jeg har to dejlige ilder som er tamme, rolig, glade.
det er desværre gået op for mig hvor meget det kræver at ha' ilder og har heller ikke pengene til det. Den ene hedder jasmina og er ca 11 måneder gammel, hun er glad, rolig, kærlig og meget menneske søgene. Den anden er jasmina's søster - judy. Hun er også 11 måneder gammel, meget legesyg, glad, kærlig og løber aldrig tør for gode ide'er om hvad hun skal finde på at ballede  :D
Jeg giver dem kun  væk som et par og ikke vær for sig.
hejsa vi sidder lige og læser dit indlæg. jeg har selv 4 ildere men min kæreste kunne være meget interesseret i dine tøser. kan du evt ringe når du ser dette? 31314102..
CEBC<3<3<3<3

AnneME

vi vil os gerne høre fra dig, vi har os en pige de kan gå med :)

katja74

jeg er også interesseret i dem.... jeg kan komme og se dem, og ta dem med hjem med det samme, hvis vi finde rud af jeg er et godt ejervalg til dem *s*

jeg kan kontaktes på 27 63 63 10  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Charlotte

Tråden er 5 måneder gammel så jeg kan forestille mig at den ikke er aktuel mere.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!