Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvorfor, hvorfor er det aldrig mig.

Startet af jean08, 4. Maj 2010, kl. 01:16

jean08

Ja, jeg søger jo en ven/veninde til min dreng så han ikke skal kede sig, men hver gang der er nogle tilsalg eller gives væk kommer jeg altid for sent :(
Jeg synes det er synd for min dreng han skal gå alene og søger derfor en ven/veninde til ham.

Så nu skriver jeg herinde i håb om at der er nogle der vil komme til mig.

Det er lige meget med alderen bare han eller hun ikke er alt for gamle og hunnen skal være stereliseret, men ikke et krav for hannen.
Jeg kan ikke give mange penge for hans nye ven eller veninde, så gerne en der ikke er alt for dyr. Men et godt og trygt hjem kan jeg love den kommer til.

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe eller kender nogle som kan hjælpe.

Charlotte

Det skal nok lykkes for dig en dag. Men når du ikke vil give særlig meget (nu ved jeg ikke hvor meget det er), så skal du jo forvente at den måske skal bidetrænes og evt også bakketrænes. Men du skal nok være den første en dag. Du må bare søge de forskellige salgssider igennem hver dag.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

mo-cheri

hej.

er du evt interesseret i 2 hanner??

kender en der har 2 hun skal af med. de er kastreret. ved ikke med pris endnu.
men hun har haft den til salg længe...

nåh ja og så er det på sjælland...

jean08

Citat fra: Charlotte Dato  4. Maj 2010, kl. 17:49
Det skal nok lykkes for dig en dag. Men når du ikke vil give særlig meget (nu ved jeg ikke hvor meget det er), så skal du jo forvente at den måske skal bidetrænes og evt også bakketrænes. Men du skal nok være den første en dag. Du må bare søge de forskellige salgssider igennem hver dag.  :)

Tænker mellem 0-700/1000 kr alt efter hvilken ''stand'' den er i. Har heller ikke noget imod den skal bakke/bide trænes, har selv bakketrænet min lidt.
Men tro mig, jeg er inde på flere salgssider hver dag ;)

jean08

Citat fra: mo-cheri Dato  4. Maj 2010, kl. 18:40
hej.

er du evt interesseret i 2 hanner??

kender en der har 2 hun skal af med. de er kastreret. ved ikke med pris endnu.
men hun har haft den til salg længe...

nåh ja og så er det på sjælland...

Hun er ikke interesseret i at skille dem ad ? Søger nemlig kun en, og har ikke rigtig plads til 3 lige nu.

KittAnderson

Jeg har min kanel tilsalg, men hun kræver et besøg inden jeg afleverer hende til en 'fremmed' :)

Og vi bor helt oppe i nordjylland. men jeg vil da mene hun er ret billig.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

jean08

Citat fra: KittAnderson Dato  4. Maj 2010, kl. 19:26
Jeg har min kanel tilsalg, men hun kræver et besøg inden jeg afleverer hende til en 'fremmed' :)

Og vi bor helt oppe i nordjylland. men jeg vil da mene hun er ret billig.

Jeg har os været inde og kigge og skrive, jeg har bare ikke råd til at tage derop hvis vi ikke ''passer'' sammen.

Charlotte

Jeg læste lige på det andet forum og hvis du ikke er villig til at ringe folk op, så er det klart at du aldrig kommer først. Tag dog tlf´en og ring hvis du er seriøst interesseret. Hvis jeg har noget til salg (et dyr eller et bur) og folk skriver, så tager jeg dem som useriøse og skriver ikke tilbage. Så RING Jean08.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

mo-cheri


Hun er ikke interesseret i at skille dem ad ? Søger nemlig kun en, og har ikke rigtig plads til 3 lige nu.
[/quote]

nej, de skal blive sammen. men der følger bur med. ( ikke stort nok til 3, men man kunne måske sætte dem sammen  ;) )

Anne

Jeg tror aldrig nogensinde jeg har fået den første kontakt gennem telefin til nogle af mine dyr. My var over et forum, puk var en der kontaktede mig fordi jeg lavede en tråd om at jeg på et tidspunkt ville have en mere. Sif var over mail, Mija også over mail. Lua over en debat der kørte over nettet. Joa fik jeg tilbud om via facebook og den jeg skal have næste gnag er også planlagt over fb.

jeg har absolut ikke et problem med at ringe til folk, men her har alt naturligt udviklet sig over nettet )med senere samtaler med nogle af dem), så det kan da lade sig gøre.


Men klart når man dirkete søger på annoncer er det smart at ringe!

jean08

Citat fra: Charlotte Dato  4. Maj 2010, kl. 19:45
Jeg læste lige på det andet forum og hvis du ikke er villig til at ringe folk op, så er det klart at du aldrig kommer først. Tag dog tlf´en og ring hvis du er seriøst interesseret. Hvis jeg har noget til salg (et dyr eller et bur) og folk skriver, så tager jeg dem som useriøse og skriver ikke tilbage. Så RING Jean08.  ;)

Har også haft ringet til nogle (:

jean08

Citat fra: mo-cheri Dato  4. Maj 2010, kl. 20:41

Hun er ikke interesseret i at skille dem ad ? Søger nemlig kun en, og har ikke rigtig plads til 3 lige nu.

nej, de skal blive sammen. men der følger bur med. ( ikke stort nok til 3, men man kunne måske sætte dem sammen  ;) )
[/quote]

Okay, så har det desværre ikke interesse.

tarzan

hejsa vi har en 1 årige han, som godt nok bider en del. ved ikke om du har mod tålmodighed og tid
vi skal intet have for han bare han får det godt du er velkommen til at ringe 21 26 16 48 hilsen henriette

jean08