Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hjælp hjælp hjælp

Startet af hr.vams, 2. Juni 2010, kl. 20:04

hr.vams

Hej alle ilder-ejere
Jeg søger en der hurtigst muligt kunne være interesseret i en kastreret ilder på 1 år, jeg har ''arvet'' af min kræft syge kammerart!!
Han er en rigtig fjolle bolle og løber rundt og leger, han er bakketrænet og napper kun i leg

jeg har simpelthen ikke tiden til ham! Og har kun haft i et par dage, og har fået tilladelse til at sælge ham videre for en 500 kr!!

HÅBER der er nogen der vil overtage ham og give ham der ilder liv han fortjener! Jeg har bare ikke tiden til den lille

Send mig en mail tak da jeg svare hurtigts der support3700@gmail.com også for billeder. Han er i København.

hr.vams

Prisen kan også forhandles hvis der er nogen der vil ovetage ham hurtigt  :(

Peewit

Hvis han kan komme til Aalborg, Nordjylland på en måde så kan jeg godt overtage ham.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

hr.vams

Citat fra: Peewit Dato  2. Juni 2010, kl. 20:38
Hvis han kan komme til Aalborg, Nordjylland på en måde så kan jeg godt overtage ham.

Så må i selv hente, for der kan jeg desværre ikke hjælpe.

Julie Stuhr

Pia Lyng skal til sjælland omkring d. 13. Måske hun vil være behjælpelig :)

hr.vams

Citat fra: Julie Stuhr Dato  2. Juni 2010, kl. 20:41
Pia Lyng skal til sjælland omkring d. 13. Måske hun vil være behjælpelig :)

jeg skulle gerne af med ham inden, han er alene SÅ mange timer om dagen, det er helt synd. og kan slet ikke finde nogen der kan over tage ham for mig.. Håber ikke det skal ende med han skal aflives.

Julie Stuhr

Det er vel bedre han venter 10 dage og keder sig end bliver aflivet? :)

Har du sat ham til salg på dba? Det kan være der er nogle nærmere dig der mangler en ilder :)

cibatuchsi

måske der er nogen i kbh området der har mulighed for at ha ham i de 10-11 dage til pia ska herover, altså hvis hun har plads til ham

hr.vams

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. Juni 2010, kl. 20:53
måske der er nogen i kbh området der har mulighed for at ha ham i de 10-11 dage til pia ska herover, altså hvis hun har plads til ham

ja det ved jeg ikke om der er, kunne være dejligt for ham!

Black Diamond

Vi kunne godt passe ham hvis det var indtil Pia kommer.. Men jeg kan ikke kommet til København efter ham. Men ellers kunne han godt bo her indtil da..

PiaLyng

Jeg kan sagtens tage ham med over.
MEN! jeg tager kun til slagelse og tølløse (?) Og kommer ikke ind til kbh.

hr.vams

Citat fra: PiaLyng Dato  2. Juni 2010, kl. 21:06
Jeg kan sagtens tage ham med over.
MEN! jeg tager kun til slagelse og tølløse (?) Og kommer ikke ind til kbh.

Så er der ikke så meget at gøre, for har ungen mulighed for at komme der ned. :nej:

Line


hr.vams


lille_jill

altså, hvis nogen mangler transport, så skal jeg fra kbh til fyn imorgen og kan godt have ham med.