Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hjælp hjælp hjælp

Startet af hr.vams, 2. Juni 2010, kl. 20:04

mette11

Jeg vil ikke selv have ham, men hvis det haster meget med at komme af med ham, så kan jeg godt have ham her midlertidigt. Synes dog ikke det er optimalt at han skal så mange steder hen lige efter hinanden, men hvis det er et spørgsmål om at han virkelig skal ud lige nu, så kan jeg hente ham i aften. Jeg er desværre sent hjemme fra arbejde i dag, så jeg håber at nogen her har fundet en løsning inden jeg kommer hjem!

HB-Ferrets

Vi kan godt komme til valby og hente ham, kan dog ikke beholde ham permanent. Men vi skal til jylland i næste uge, så der kan vi også "levere" ham. Så skal han kun mellemlande hos os, istedet for at skulle til flere forskellige for transport osv.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Peewit

Jamen som sagt, hvis han kan transporteres til Aalborg/Nørresundby, så vil jeg/vi gerne tage imod ham, men har altså ikke råd til at betale for ham, da der er en dyrlægeregning der kommer i første prioritet, og sådan er det bare.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

hr.vams

Hej alle, jeg tror næsten jeg har fået ham til et dejligt hjem.. ellers vil jeg lige vende tilbage til jer, og tak til alle dem der tilbyder deres hjælp!

A.C

Som jeg ser det ville en aflivning overhovedet ikke give mening. Hvis man alligevel skal af med pengene for det, kan man da lige så godt bruge dem på transport, og få ham hen i et nyt hjem :S

katja

hej hvis du stadig har ham er jeg interserret, kan selv hente ham
ejer af 7 dejlige trolde,

Anne

Jeg synes umiddelbart at det er lidt synd for den kræftsyge hvis ilder det oprindeligt var, at den bliver aflivet hvis ikke dne lkan få hjem i løbet af et par dage. Der er jo tydeligvist mange der gerne vil hjælpe.

AnneME


AnneME