Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fønix & Fingur (Pastel)

Startet af HB-Ferrets, 21. August 2010, kl. 18:06

HB-Ferrets

Fønix og Fingur er søskende og er fra 2009, de er efter ilderfryds Wriggly der er fra 2005 og stadig i live idag & Frækkefritters Rasmus der også stadig lever i beste velgående.

De kom hjem til os fordi Fønix bed tidligere ejer, så de har været til "afretning" hos os. Fingur havde også bidt tidligere ejer i læben, men her hos os har der absolut ingen ting været med Fingur, hvis ikke det var fordi vi har for mange dyr i øjeblikket, havde jeg beholdt ham, men jeg synes de trænger til mere opmærksomhed ind vi kan tilbyde. Fønix gik konsekvent efter det første stykke med bart da hun kom hertil, men idag kan vi begge både kysse hende og håndtere hende. Jeg har fået fornemmelsen af at Fønix er lidt nervøs af sind og det er derfor hun har bidt tidligere ejer, fordi hun ikke fik nok tid ude og nok opmærksomhed, for efter hun har vænet sig til os, har hun bare været super dejlig. De er begge ikke specielt glade for de ildere jeg har prøvet at indtroducere dem for herhjemme :( Men er ellers nogle rigtig søde dyr der også begge er utrolig intilligente.
Fønix har fået implantat og Fingur er kastereret, og har også fået implantat fordi tidligere ejer synes han stadig var meget voldsom efter han var kastereret, hvilket jeg mener nok bare har været hvalpe energi.

Med dem følger:
1 hængekøje
1 tæppe
Lidt af det legetøj de fik med herhjem (det de ikke har ødelagt  :fnis:)
Lidt tørkost
Og selvføgelig alle deres papire

Jeg sælger dem kun samlet, da de har boet sammen altid og er rigtig glade for hinanden. Jeg tænkte at jeg vil have et "beskedent" beløb på 1000 kr for dem. og Vil selvfølgelig stadig meget gerne følge deres liv, da de både betyder meget for mig, men jeg er sikker på at frækkefritter også gerne vil vide hvad der videre sker med dem.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Fuske

jeg har nok ildere, jeg har nok ildere, jeg har nok ildere (hvis jeg bliver ved længe nok tror jeg vel påå det hehe)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

HB-Ferrets

Hi Hi, jeg tror ikke på det  :fnis: Men jeg synes ihvertfald personligt de er så søde og er virkelig ked af at jeg ikke selv kan beholde dem.

Udover det kan prisen diskuteres, bare de får et godt hjem.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Fuske

Citat fra: HB-Ferrets Dato 21. August 2010, kl. 18:40
Hi Hi, jeg tror ikke på det  :fnis: Men jeg synes ihvertfald personligt de er så søde og er virkelig ked af at jeg ikke selv kan beholde dem.

Udover det kan prisen diskuteres, bare de får et godt hjem.

jeg har desværre ikke plads ige nu :( skal først have det store butr færdigt og have mine ordentligt pottetrænet så jeg slipper for stanken af lort over det hele før en evt udvidelse kommer på tale siger kresten ;)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

HB-Ferrets

Ikke for at lokke, men kan da sagtens reservere dem til dig hi hi, det haster bestemt ikke med at få dem solgt  :)
Hilsen Maja
&
Alle totterne

AnneME

bare lige for at komme lidt udover dette :)

Hannibal Lecter bed/nappede mig os i læben i torsdag. men har altid fået af vide at det ikke er smart at sætte dem op til hovedet, for så napper de

Anne

man kan sagtens træne sine ildere til ikke at bide i hoveder, jeg har kun en der kan fnde på det og vi træner intensivt på at hun skal lære at lade være, og jeg kan sagtens kysse hende på næsen uden hun bider.

Det er altså bare et spørgsmål om tilvending og jeg vil ikke have at mine skal bide i hoveder, så derfor lærer jeg dem at lade være.


Oy

Uh, kan man se billeder af dem? Er på udkig efter en ny, men hey, en eller to ;o) De lyder jo dejlige!!!

AnneME


HB-Ferrets


Det er fingur der ligger nederst og fønix der er øverst  :) Fønix kan være lidt nervøs af sind, men når hun først har vænet sig til en er hun rigtig sød. Fingur er bare et rigtig fjollehoved  :fnis:
Men er som sagt ikke sikker på om de kan med andre ildere  :(
Hilsen Maja
&
Alle totterne

HB-Ferrets

Har lige fået at vide at wriggly ikke lever mere, men blev aflivet pga at noget af hendes tarm var visnet, så det er ikke noget der er arveligt.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

janALDI

er ilderene stadig til salg ?
de lyder bare for nuttede !
og jeg mangler lige 2 nuttede hårtotter i mit liv :)

HB-Ferrets

Ja, det er de.... Kan du skrive lidt om dig selv til min mail? heartbeat_ferrets@yahoo.dk
Hilsen Maja
&
Alle totterne

janALDI