Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Formidlings ildere

Startet af ashangel28, 26. Januar 2011, kl. 11:33

ashangel28

Hejsa jeg er ved at få oprettet en hjemmeside hvor man kan læse lidt om mig og mine dyr.. Jeg tager også imod ildere som folk ikke kan have mere af den ene eller anden grund...

I kan kigge nærmere på min hjemmeside..

http://ashangel28.weebly.com

Sølvsten

#1
Hvor er det en dejlig hund du har og velkommen til

ashangel28


Eliza

Hej og velkommen til..

Synes ikke lige jeg ku se nogle steder hvor i landet du er fra? Det er måske meget rart at vide for folk..

Må lige høre dig hvor lang tid siden er det du selv har haft ilder?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten


ashangel28

Det er cirka ½ år siden og savner dem meget;o)

AlisVolatPropiis

Må man spørge hvorfor du ikke bliver ilder-ejer istedet for formidler? Der kan ikke være mange ildere hvor ejerne er så desperate de bare skal ud NU, uden at have tid til selv at finde et godt hjem. -Eller tjene lidt penge på dem....
Så hvorfor ikke give de få stakler et godt blivende hjem? :)

ashangel28

Fordi der er mange som bliver fundet på gader osv og har brug for et sted/hjem at være, du vil blive noget overrasket over hvor mange det er... Folk kan jo desværre være så desperate at de efterlader dem steder de ikke burde...

Jeg er skam også ilderejer ved siden af, men vil gerne give muligheden for andre som ikke selv kan beholde deres ildere og skal have et nyt og godt hjem..

ashangel28

Må gerne låses eller slettes tak..

Anne

vil du ikek formidle ildere mere :o?

ashangel28

jo men bliver nød til at vente til alle mine tilladelser er iorden vidste ik man skulle godkendes af politiet og komunen først osv... Det tager helt op til en måned... Så indtil videre kan jeg ikke modtage nogen derfor... så ville jeg skrive igen herinde når jeg er helt oppe og køre med det hele... :)

Anne

nå ok, men godt du får det bragt i orden!