Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

3 fantastiske ildere søger nyt hjem

Startet af helene, 30. Januar 2011, kl. 20:36

helene

Alberte, Bob og Number 2, søger nyt hjem sammen
Alberte er mørk standard fra Playfull ferret fra 2007, Bob er sort og også fra Playfull ferret fra 2008, Number 2 er lys standard med maske uden stamtavle fra 2007.
de er alle stereliseret/kastreret, sunde, raske og vacineret.
de er alle tre bide og bakketrænet og vant til børn
disse tre skønheder leder efter nyt hjem, da vores mindste datter har fået astma og de desværre gør hende syg
Alberte og Bob er solgt på kontrakt og ny ejer skal godkendes af playfull ferret.
ilderne koster ikke noget til det rette hjem.
Vi bor på frederiksberg

Alberte



Bob



Number 2

Line


helene


lille_thor

vil du ha dem til at sku til samme hjem eller må de godt skilles til hjem med andre ildere ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

helene

helst til samme hjem, hvis jeg kan finde en der vil have alle tre.

KittAnderson

Jeg kunne ellers godt være interesseret i Bob. Er det muligt at sende flere billeder af ham?
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lenac

Uh hvor er Alberte bare kær... Kunne da godt være man skulle se om man kunne overtale manden til nogle flere ildere...
xoxo Malene <3

cmkh

Vis de må/bliver skildt af kunne jeg godt værer intraseret i en af dem de ser mega skønne ud alle 3....

helene

 vi leder lige pt efter et hjem der kan tage alle tre.
hvis det bliver aktuelt at dele dem op, skal jeg nok skrive til de interesserede.

AnneME

hvis jeg må hvis jeg også gerne, af kæresten altså :D følger deres bur med? :)

Namilla

Åh hvor ville jeg ønske at jeg kunne have ildere igen...de ser bare så dejlige ud! Bob er godt nok smuk!

ashangel28

#11
Hejsa hvis du kan kommer forbi med dem på københavns banegård på søndag tager jeg dem gerne og giver dem i super godt hjem;o)
Jeg skal nemlig ind forbi kbh på søndag... Jeg bor i korsør nemlig og har haft ildere i mange år, men de sidste jeg havde er desværre døde.. Så har været ude og kigge om der ikke skulle være nogle søde ildere som manglede et godt nyt hjem...
Læste godt at der er kontrakt på dem hos playfull ferret... Jeg vil smadder gerne tage dem og playfull ferret må også gerne kontakte mig på 30444221 for at godkende mig håber jeg osv..

helene

#12
hej ashangel28
vi har her til eftermiddag fundet et muligt hjem til vores ildere, hvor vi håber de vil falde til med ny ejers ilder
tusinde tak for interessen for de tre uldtotter.
skulle de nu ikke falde til i det nye, skriver jeg til dig og ser om du stadig er interesseret
med venlig hilsen Helene

ashangel28

Tusind tak og jeg håber da de falder til i deres nye hjem og er glade.. ellers tager jeg dem gerne;o)

lilleulv

Hvis det ikke lykkes kontakt mig, jeg har 3 vidunderlige drenge i forevejen ... de er at finde på min hjemmeside
http://www.freewebsite-service.com/korsaa/forside.php

Vil lige nævne jeg går hjemme hver dag grundet ryg, og mine drenge her vant til være ude meste af dagen, jeg træner med dem, alle kan sitte og give pote og rulle rundt  :fnis:

Men lad mig endelig høre fra dig om det ikke går, kender faktisk godt til playfull ferret  :P
knuz