Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Miyagi søger legekammerat ;D

Startet af MicheleL, 3. Februar 2011, kl. 00:12

MicheleL

Hej!

Jeg er en ung pige på snart 22 år, som har fået sin første uldtot i november. Hun er fra maj og hedder Miyagi :) Hun er rigtig fræk og legesyg og simpelthen helt fantastisk! -men tror nogengange hun er lidt ensom når jeg er i skole og derudover mangler hun en at tumle med, da jeg ik er helt tosset med at blive leget voldsomt med som en ilder ;) Hun er kun i hendes bur om natten og når jeg ikke er hjemme, hvilket ikke er for lang tid af gangen! Hun bliver aktiveret en hel del hver dag og er lige begyndt at komme i snor og med udenfor og udforske naturen! Så jeg mener at jeg kan tilbyde et godt hjem til en ekstra ilder :D Er mest interesseret i en kastreret han, men det er ikke så vigtig hvilket køn det er, bare det er en ilder, som klikker godt med min lille tøs :)

Jeg bor i Holstebro, så det kunne være perfekt hvis det kunne være her i nærheden, da jeg ikke selv har bil. Men hvis det ikke er i nærheden, skal jeg nok finde på noget transport :) Vil bare rigtig gerne have en lille skattebasse mere! I må også gerne kontakte mig hvis I kender nogen, der har en ilder i "overskud"..

Vh Michele

PiaLyng

Du kan prøve at kontakte Mette - Evergreens ilder :).
Hun har måske en hun vil af med :).

cmkh

Er der ikke en til salg på DBA som bor i hosltebro?

cmkh

Citat fra: cmkh Dato  3. Februar 2011, kl. 02:05
Er der ikke en til salg på DBA som bor i hosltebro?


Ups min fejl den var taget af... Sorry

cibatuchsi

hvis mette ikke har nogen derfalder i din smag (og omvendt) så kommer der snart en masse hvalpe til verden overalt i dk. og især i jylland. så det er bare om at holde øjnene åbne og se efter den rette :)

MicheleL

Har prøvet at skrive til Mette fra Evergreen, venter bare på svar :)
Men vil helt sikkert holde øjne og ører åbne!

Cille

Hvis du skal have fat i Mette er det bedst at ringe til hende...hendes nr står på hendes hjemmeside

MicheleL


MicheleL

Miyagi har nu fået ny legekammerat.. Det blev Mette's Sille, dog skal hun skifte navn, da mine forældres hund hedder Cille, og det blir forvirrende! De to piger har det rigtig deligt sammen og leger og putter allerede sammen :)

Minority ferrets

Dejligt :D Tillykke med hende ^^ hvad hedder hun så nu? og husk at smide billeder ind :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Lenac

xoxo Malene <3

Line

Tillykke... glæder mig til at se billeder af hende :D

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Bawa


MicheleL

Jamen overvejer lidt at kalde hende Silke, men venter lige et par dage med at "døbe" hende, så jeg lige kender hende lidt bedre :) Hun er godt nok lidt en bisse og vil gerne smage på mine hænder, men regner med at det går af hende når hun er faldet ordentlig til! Ka ik hitte ud af det med billeder, men hvis jeg finder ud af det, ska jeg nok vise hende frem.. Hun er SÅ fin.. Ligner Miyagi rimelig meget, bar noget lysere og med en fin lyserød næse.. Og hende og Miyagi leger super godt sammen, så det er bar herligt! Hvis hun så osse bar bliver tryg ved mig, så blir vi en lykkelig lille familie ;)