Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Isabella & Sofus

Startet af KariN, 10. Februar 2011, kl. 13:22

KariN

En af mine kollegaers kammerat skal af med sine to ildere. De har derfor bedt mig hjælpe med at finde et godt hjem til dem.

De er søskende, en han og en tæve på ca. 4 år og napper kun i leg. De er begge neutraliseret (såvidt jeg er oplyst)

Det er min kollegas kammerat der har ilderne, men hans børn har mistet interessen for dem, derfor sælges de.
De er ikke blevet vaccineret for nylig, så dette skal ny ejer gøre med det samme!

Der følger et bur med (Et kaninbur, dette skal skiftes hurtigst muligt da et kaninbur jo ikke er stort nok til ildere), hængekøjer, toilet, skåle osv.

Jeg har desværre kun modtaget nogle ret dårlige billeder af dem og jeg ved ikke hvem der er hvem





de koster 300kr inkl. alt deres tilbehør

De befinder sig i Skibby udenfor Roskilde.

Hvis nogen er interessert i dem, så send mig en PB så sørger jeg for at man kommer i forbindelse med ham der sælger dem.
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

åh nej gamle dreng og tøs da :/

KariN

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. Februar 2011, kl. 14:21
åh nej gamle dreng og tøs da :/

Ja det var også min tanke, men ja jeg hjælper gerne for at de kan få et godt hjem deres sidste tid, i stedet for at de ender hos nogle som så også mister interessen så de igen igen skal skifte hjem..

De har såvidt det vides skiftet hjem 2 gange (Måske mere) :S
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lenac

Årh hvor er det synd for de små pus (altså alt den flytten rundt)...
Jeg ville squ med glæde tage dem men min kæreste synes ikke vi skal have flere lige nu  :(
xoxo Malene <3

lilleulv

De ligner jo begge den gamle lille standard, min pige er af samme type...

Drengene bare store, men hvordan er de sammen med andre ildere og små børn ?

Kan de med andre dyr, eks. hund og/eller kat ?

Går de altid på bakke ?

Vil gerne hjælpe evt pm mig

Venlig hilsen Søs
http://www.freewebsite-service.com/korsaa

KariN

#5
Jeg har sendt dig en PB med ejers telefon nummer så kan du snakke med ham :)

Jeg kender som sagt ikke dyrene eller ejeren jeg hjælper bare med at finde et hjem til dem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_thor

åh vor trist.. vor er det ærgekigt jeg ikke har plads til flere.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dyrenørden

Åh. mit hjerte bløder når jeg hører om dyr der skal skifte hjem. Jeg er på udkig efter et ilderpar gerne nogen der søger nyt hjem så disse lyder perfekt for mig. Har ikke haft ildere før så disse 2 vil nok passe godt til mig som førstegangs ilder ejer. Må dog høre hvordan de reagerer på hunde. Jeg vil meget gerne i kontakt med ejeren. Så hvis du kunne sende en besked med det ville det være dejligt :)