Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så kom de tre nye på :)

Startet af KittAnderson, 14. Februar 2011, kl. 23:31

KittAnderson

Jeg har hentet Casper_W's ildere, som jeg vil prøve at vidreformidle.

Det drejer som om Zippo. Han, kastreret, mørk standart, født d. 10 maj 2008. Altså omkrign 2 1/2 år gammel.
Han er en super kælepot som allerede har lagt og puttet ved både min kæreste og jeg. Utrolig smuk, dog med lidt hvide/grå hår rundt omkring. Han er utrolig kærlig og dejlig. Aller helst ville jeg beholde ham, men det er min kæreste ikke heeeelt enig i. Dog håber jeg på at kunne få ham overtalt. ;)

Zippo går muligvis lidt mærkelig, og jeg vil have undersøgt om det er en grund til det, eller om det bare er fordi hans ben skrider lidt når han leger, fordi vi har glat trægulv, og han har været vant til gulvtæppe. Han kommer til dyrelæge onsdag og bliver undersøgt. Derfor har jeg ikke nogen pris på ham endnu, da jeg gerne vil have omkostninger dækket. Desuden bliver han vaccineret i samme hug. Hans tænder er pæne og gode. Han er fra Pernille Faurholt.

Så har vi hans søster, Zita. Hun, Steriliseret, mørk standart, født 10 maj 2008.
Hun er en lidt bestemt dame, der gerne løbe fra ens hænder når man vil samle hende op. Tidligere ejer siger hun kan finde på at nappe, men det har vi ikke oplevet. Hun er super sød og meget meget smuk. Min kæreste har især at godt forhold til hende.
Hun har en knækket hjørnetand, som vil blive fjernet inden salg. Hun vil også blive vaccineret. Prisen vil være omkring 1500,- pga af omkostningerne ved tænderne og vaccine. Deusiden har hun 8 fortænder, som vil blive fjernet om nødvendigt. Hun er fra Pernille Faurholt.

Til sidst har vi den lyse standart som vi har valgt at omdøbe dumpe, da han er en rigtig fumpedumpe. Hans baggund er ukendt, men af en alder på omkring de 5 år, holder han sig utrolig godt. Han har ligesom Zita en knækket hjørnetand, som vil bliver fjernet samtidig med han bliver vaccineret. Han er simpelthen den sødeste dreng. Så utrolig nem, og en rigtig 'dum' ilder, som ikke forstår at han altså ikke kan kravle op på f.eks. spisestolene, som pigerne kan. Han skal ud til et roligt hjem hvor der ikke er så meget fart over feltet, da han er utrolig rolig. Han vil gerne spise min Sheik lidt, men ikke noget alvorligt.

Billeder kan sendes på MMS. Så send en sms hvis der er nogle herinde der har interesse. 26 80 18 83
Prisen kan vi selvfølgelig altid snakke om, og man kan selvfølgelig også godt vælge selv at få fjernet de knækkede tænder :)
De vil desuden blive solgt på kontrakt så jeg er sikker på hvor de ender henne af.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

Glemte lige noget grundet prisen er så høj.
De får to loppebehandlinger, da de desværre var ret så angrebet da de kom. De bliver behandlet med advocate.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

mette11

Må jeg have lov til at spørge hvorfor hjørnetænderne skal fjernes?? Bare fordi de er knækkede behøver man jo ikke fjerne dem! Jeg har da selv en med en knækket tand og jeg vil da ikke fjerne den på hende. De skal jo kun fjernes hvis de er knækket så langt nede at det gør ondt på ilderen eller der er andet galt...

KittAnderson

Fordi roden er blottet på dem begge (: jeg kan jo ikke vide om det gør ondt på ilderen, da de jo ikke viser smerte. Så hellere være på den sikre side (:
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Anne

Jeg synes helt sikkert også man skal fjerne en tand der er knækket til roden!

englefugl

hvordan ved man egentlig om tanden er knækket til roden? jeg spørger fordi at min ene pige som jeg købte fra en privatfamilie har nogen ret grimme bisser, og begge hjørnetænder i undermunden er knækket, den ene er kun en lille stump. så er det knækket til roden? for så vil jeg få den fjernet også :)

mette11

Citathvordan ved man egentlig om tanden er knækket til roden? jeg spørger fordi at min ene pige som jeg købte fra en privatfamilie har nogen ret grimme bisser, og begge hjørnetænder i undermunden er knækket, den ene er kun en lille stump. så er det knækket til roden? for så vil jeg få den fjernet også
Jeg tror det bedste er at spørge en god dyrlæge hvad der skal gøres med tanden og rette sig efter det. Min piges tand er ikke knækket ret langt nede og dyrlægen mente ikke at der var noget som gjorde ondt eller noget og derfor vil jeg ikke have den fjernet. Man skal selvfølgelig få dem fjernet hvis de gør ondt eller der går betændelse i dem.

englefugl


KittAnderson

Hvis du kan se en lille sort/grå plet midt i tanden er det roden. Jeg ville slet ikke tage den chance. Hvis roden er blottet må man gå ud fra det gør ondt. Ilderen kan vel også vende sig til smerten. Jeg ville ihvertfald ikke gå rundt med hul til roden. Puuuha. Dyrelægen ved jo ikke om det gør ondt på ilderen.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

englefugl

okay så prøver jeg lige at kigge :) hun har det nemlig også med at gnave i vandskålen, så jeg har tænkt på om det ikke kunne være på grund af hendes tænder, for de andre gør det ikke.