Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

To standard hanildere

Startet af epinephrine, 27. Marts 2011, kl. 15:10

epinephrine

http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/10624543

Hej, vi har to herlige ildere, vi er nødt til at sælge. Se annoncen på linket herover, hvor vi også kan kontaktes.

Venlig hilsen
Katrine og Thomas

AnneME

har en veninde, der gerne vil købe en, men 3000 er lidt for meget

lille_thor

hvorfor skal i af med dem,hvis man må spørge ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

epinephrine

Vi sælger dem kun samlet.

Vi sælger dem, fordi vi desværre er gået fra hinanden.

epinephrine

Vi har bestemt os for, at de kan sælges separat. I første omgang er det kun Coda, der sælges, da min eks meget nødigt vil af med Taffy. Jeg har dog ikke tid og penge til det, så Coda kan blive jeres for 800,-

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: epinephrine Dato 28. Marts 2011, kl. 10:36
Vi har bestemt os for, at de kan sælges separat. I første omgang er det kun Coda, der sælges, da min eks meget nødigt vil af med Taffy. Jeg har dog ikke tid og penge til det, så Coda kan blive jeres for 800,-

Er der så bur med? For ellers er det nok en lidt høj pris når han værken er kast. eller vac.

epinephrine


KariN

Hvis din x helst ikke vil af med ham, hvorfor beholder han så ikke dem begge?

Det er meget nemmere at have to ildere end kun én, de har så meget glæde af hinanden og de kan aktivere hinanden, har man kun en ilder skal man være 100% på overfor den i alle dens vågne timer i døgnet :) (Jeg taler af erfaring)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KittAnderson

MAX MAX MAX 500,-
De drenge jeg havde inde solgte jeg for 300,- stykket.
Synes ikke det kommer an på hvor mange penge man kan lokke ud af folk, men om drengene får et godt hjem!
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: KittAnderson Dato 28. Marts 2011, kl. 14:13
MAX MAX MAX 500,-
De drenge jeg havde inde solgte jeg for 300,- stykket.
Synes ikke det kommer an på hvor mange penge man kan lokke ud af folk, men om drengene får et godt hjem!

jeg vile også ha sagt 500 kr. er en mere rimelig pris!


Da jeg var nødt til at sælge min Hubert solgte jeg ham for 800, han var lige blevet 1 år og så var han blevet kast. dagen inden køber hentede ham fået en febrivac dist vakcine, sundhedstjeck og for en sikkerheds skyld gav jeg ham en øremiddekur for jeg havde mit på det rene!

epinephrine

Problemet er bare, at vi ikke har råd til vaccine eller kastration.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: epinephrine Dato 28. Marts 2011, kl. 19:59
Problemet er bare, at vi ikke har råd til vaccine eller kastration.

Det behøver du egentlig heller ikke, du kan jo bare sætte prisen derefter!

epinephrine

For at kunne få vaccinen hjem, skal vi købe en pakke, som løber op i 4000 og kastrering til ca.1000.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: epinephrine Dato 28. Marts 2011, kl. 20:26
For at kunne få vaccinen hjem, skal vi købe en pakke, som løber op i 4000 og kastrering til ca.1000.

Det med vakcine har der været meget snak om her, da nogle dyrlæger ike er klar over at Febrivac dist kan købes hjem i een dosesflasker og ikek kun de store flakser med 250-500 doser i. Så det lyder som en uvidende dyrlæge. Og ja kast. koster, men som regel får man rabbat på den næste når man har to med samtidigt!

Men igen du behøver såddan set ikke at ordne disse ting inden du sælger, men så bør prisen sættes ned til noget der afspejler det!

Mimse-mia

en kast koster 450 og 80 +chip :) og det er ikke længere væk end brande
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi