Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Søger 2 ildere der mangler nyt hjem

Startet af Dyrenørden, 3. April 2011, kl. 20:20

Dyrenørden

Jeg søger 2 voksne ildere. Så står du og skal af med dine ildere så kontakt mig gerne. Jeg har ikke haft ildere før men har læst en del om dem. Jeg er næsten færdig uddannet dyrepasser så garanterer dine ildere vil få den rette pasning hos mig. Jeg ser helst ilderne er vaccineret, chippet og evt. har stambog. Men skriv hvad du har og så må vi se om du har de rette ildere for mig :)

Mvh. Trine

Barky

Skal de være neutraliserede eller ikke?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Hvis det han og hun så ja. Vil nødigt rode mig ud i noget avl jeg ikke har sat mig ind i ;) Hvis det 2 af samme køn og de kan sammen så det underordnet om de er neutraliserede :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Nu det altså ikke for noget men hvis du siger at du har læst om dem, så mangler du vidst lige det kapittel der handler om virile dyr!

Hunner SKAL netraliseres hvis de ike skal bruges til avl, da de kan dø af at være i løb for længe. Og to virile hanner i brunst går som regele heller ikke altid godt sammen..

Dyrenørden

okay nej det har jeg så ikke lige fået med. Jeg har ikke læst under det emne der hedder avl. det nok der den slags står. Tak fordi du nævnte det :) Har kontaktet en opdrætter som forhåbentligt vil hjælpe mig i min søgen og kan svare på et hav af spørgsmål jeg stadig har :) Lyder ret voldsomt at de kan dø i løbetiden? Kan du give et link til hvor jeg kan læse om dette?

Amazing Ferret

Du kan prøve at kontakte Evergreen ildere

Mette har tit dyr som mangler nyt hjem http://www.evergreenilder.dk/

Dyrenørden

Det lige præcis hende jeg har kontaktet. Hun var den eneste opdrætter jeg umiddelbart kunne se der havde dyr til viderformidling :)

englefugl