Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kastrat ilder søger nyt hjem.

Startet af Castella, 4. Juni 2011, kl. 15:21

TheRats

Hej, har du evt mulighed for at passe ham til august? Da jeg skal på sommerferie og det vill være synd at han skal flytte 2 gange..

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Castella Dato  4. Juni 2011, kl. 16:09
Jeg opdrætter maine coon katte. Og har ingen forstand på ilder avl.
Men han kommer fra en opdrætter og har stamtavle ifølge tidligere ejer. Som sagde hans farve var det.
Så jeg tænkte bare. ehm okay.. Det har jeg ingen forstand på :-)

Citat fra: Castella Dato  4. Juni 2011, kl. 16:21
Han er sat til den pris for at være sikker på han bliver behandlet ansvarsfuldt.
Hjem før pris.
Jamen i katte verdenen bliver folk sure over at folk skriver ægte maine coon uden stamtavle. For de er jo ikke ægte hvis man intet bevis har.. Det er meget indviklet synes aldre folk. Og jeg synes det er indviklet med ilderer. Men ja jeg har allerede to intrasseret køber :-)
Det ligner også bare han er lys standard. I katte verdenen. Hedder det sort bloched tabby. Hvid tabby. rød classik tabby med hvid osv :-)

Undskyld for OT.. Men den setning bringer bare mange minder frem på lystavlen hos mig.
Jeg var også katte opdrætter før jeg fik ilder. Og jeg havde overhovedet heller ingen forstand på farver eller avl hos andet end katte :fnis:
Jeg vil så også sige jeg forstår din tankegang her.. For i katte verden er tingene somme tider meget anderledes hvad angår stamtavler.
Jeg sad selv som verdens største spørgsmåls tegn med ilderen, når jeg kun kendte til det med katte.

Bare lige en lille OT.. sorry..
Fik bare en masse billeder på hjernen over det du skrev.. det var netop sådan jeg havde det i starten nemlig også. (især med farverne kan jeg så også fortælle ;) )