Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hefe sælges

Startet af MM-Ferret, 16. Februar 2009, kl. 13:50

MM-Ferret

Det er med sorg i hjertet at jeg skriver denne salgsannonce, men da flere faktorer spiller ind må jeg se om jeg kan finde et nyt hjem til Hefe.

Hefe er en helt igennem vidunderlig dreng, men han er meget speciel og kan derfor ikke håndteres af hvem som helst.
Hefe beskrives bedst som: Kærlig, forsigtig, vagtsom. Dette betyder at Hefe elsker at møsse, men er en dreng der bedst kan lide at tulle rundt alene. Han får hans flip hvor han skal op (hvilket bare skal nydes).

Hefe er bide- og bakke trænet samt kastreret, men pga. hans specielle adfærd kan han bide hvis han får et chok, der er ikke blot tale om et nap, men et bid med blod, gnaske gnaske osv. Det sker dog yderst sjældent.

Hans alder vides ikke med sikkerhed med er skudt til 3-5 år og han kan ikke med nogle andre ildere, dertil skal det dog siges at det kan ske, men man skal ikke sætte næsen op efter en sammenføring.

Min dreng blev fundet i en garage og det kunne godt mærkes da jeg fik ham, at han har været ude i naturen, men det kan ikke mærkes på ham mere. Kort efter han kom hjem til mig blev ahn alvorlig syg men kom hurtigt på toppen igen, hvilket viser at jeg er livglad og gerne vil leve.
Hefe vandt på Valhalla 2008 en rigtig flot 2. Plads i sin klasse og skulle have været med på VIF 09' men det bliver jo så ikke til noget.

Prisen afhænger af hvem der henvender sig.  Jeg er til at forhandle med men prisen starter på 1000,-

Er der nogen der har modet på at have en speciel men meget kærlig halvgammel dreng gående gerne alene kan jeg kontaktes pr. mail missmightystar@hotmail.com eller pm. Hvor evt. telefon nummer og adresse kan udleveres.



Alle billeder ejes af Camilla Thagaard og er ulovlige at bruge uden min tilladelse!