Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Jeg har en klage!!!

Startet af Amazing Ferret, 19. Oktober 2009, kl. 20:15

Amazing Ferret

Jeg vil gerne have lov til at klage over Cilleborg. Jeg har købt en defekt hvalp af hende, Zaccai som i alle kender.
Zaccai er nu begyndt at miste farven på sin næse, han er ved at blive småfed og så ter han sig ikke som en ilder....og så har jeg hørt at broren Ludo vist nok også er ved at være lidt fed og han løber som en and

Tror i jeg kan få ham byttet?

Anne

Jeg kan oplyse dig om at jeg håndterer alle Hannes klagesager. Hvis du sender Zaccai til Thisted (send pm for adresse), så skal klagekontoret heroppe nok vurdere om du kan få penge tilbage eller en ny ilder. Dog skal du være opmærksom på, at du ikke for din ilder igen.

Black Diamond

#2
Hmm Anne, Kan du tage en klage sag mere. Min silver tøs begynder også at miste den sorte farve på næsen. Hun er godt nok blevet mere rolig de sidste dage, men hun løber altid med åben mund  og ryster på hovdet og små hop rundt på gulvet, det sker op til flere gange dagligt :S. Hun kan umuligt havde det godt.. Tror du jeg har en sag??

Amazing Ferret

Anne<<<< Nu har jeg snakket med Hanne og hun vil hverken bytte ham eller give mig pengene tilbage! Hvad gør jeg nu?

Anne

Maria: Ja den er helt sikekrt defekt, send den til Thisted så skal jeg nok tage sagen og skrive til opdrætter at de skal erstatte den.

Erika: Du bliver nok nødt til at sende ilderen herop og vedlæg en beskrivelse af defekterne, så skal jeg se på det.

Amazing Ferret

Oki - så sender jeg ham med Post Danmark til Thisted. Du modtager ham nok inden fredag

Anne

Helt i orden. Husk at pakke ham godt ind i bobleplast så han ikke går i stykker

Amazing Ferret


Black Diamond

Kan jeg være sikker på at jeg får en ny model så? Jeg må lige finde ud af at sende hende over til dig så.. Bobleplast siger du. Tror faktisk jeg har en rest et sted

PiaLyng

Bobbelplasten er vel sådan at den ikke bliver mere defekt :)?

Cille

#10
Anne jeg er glad for du tager dig af sagen,for Erika er helt urealistisk.
Hun vil have klister i bytte for Zaccai,og det kan jeg under ingen omstændigheder gå med til.
Det også første gang jeg hører om at ung ilder skal byttes af en voksen.

Husk at binde gaffa tape omkring deres poter ellers skader de pakken under forsendelsen,eller slipper fri.

Black Diamond

Hmm god ide Erika, så kunne jeg måske få Titania i astatning for min defækte silver  :dans:

Amazing Ferret

Jeg tror ski ikke Hanne går med til det  ;)

Cille

#13
Nuller.... og nu er din silver (Maria) jo ikke købt her,så den skal jeg vel ikke stå for at erstattet,med en ny.
Men gik den så gik den... men nixen bixen...(mangler en række tunge smiley)..sååå plllhhh eller hvordan man nu lige skal stave det

Black Diamond

nejj men ifølge hendes opdrætter så kan hun ikke bytte den til en anden fordi jeg bor i Danmark. Og derfor må jeg jo vælge et andet offer :dans: