Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

topdollar er hermed erklæret ufotogen

Startet af tzari, 23. Oktober 2008, kl. 02:02

tzari

først de nogenlunde




så det komiske



neeeej jeg vil ikk

og tilsidst den dybt modarbejde ilder jeg skulle arbejde med



og tæppehajen
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Majbritt

Jeg synes altså, at det billlede hvor han har åben mund er totalt nuser. Så ufotogen, det ved jeg nu ikke....

Amazing Ferret

Haha han ser ud til at han hygger sig

Billed nr 5 er da bare for sjovt :lol:

Winther Ilderen

Jeg syntes nu din ilder er fotogen og rigtig smuk

Malene

Han ligner et lille barn der vil have en is :lol: :lol: Men han ser dejlig ud på det første billede :love:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Han ser lækker ud. Godt at se at du følger nogle af mine fotoråd når du tager billeder.

Ceciliaolucifer


Soelberg`s SUN ferret


DarkGirl


Zopad

Apollo & Draco <3

Chris-niko


Anne


Zopad

Citat fra: Anne Dato 29. April 2012, kl. 21:38
tråden er 3½ år gammel......

Ved godt tråden er gammel men må man så Ikk syntes andres fritte billeder er søde ..? ;)
Apollo & Draco <3

Anne

#13
Det er ikke særlig god forum stil at tage den slags op. Nu er ejeren stort set ikke herinde mere, men du kan jo ikke vide om ilderen er død, så ejeren ville blive rigitgt ked af at det blev taget op igen. For nylig var der en der kommenterede på en billedtråd hvor der var nogle helt forfærdelige ting der var sket bagefter og alle vi andre der kendte historien sad bare og tænkte nej nej nej og krummede tæer.

Nu er det ikek for at være efter dig, for jeg ved godt du gør det for at være sød, men gamle tråde af den her art er ofte en dårlig idé, eller kan hurtigt blive det.

Mewz

Kan trådene så ikke blive låst efter X antal måneder/år? Så kommer man ikke til at gøre noget forkert og træde nogen over fødderne uden at vide det.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!