Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Tilbuds-tråden

Startet af tzari, 25. November 2009, kl. 20:59

PiaLyng

Ved godt det her er mest for dem med hund - men der burde kunne listes ting med til ildere - dog skal man bruge en hund :P.

Maxi Zoo (ihvertfald i frederikshavn) kører med et tilbud den 10. April med at man kan blive vejet med sin hund og få sin hunds og ens egen vægt i rabat :D! Dog skal man have vare for 300kr..

Derud over har de kurve fra 10kr og op til 100kr i forskellige størrelser :D

lille_jill

Olivers har 4 kg foder for 99 kr indtil midten af april.

Anne

I rema 1000 kan man lige nu købe sådan nogle hængekurve som man normalt har planter i. jeg har selv en i samme stil i buret, som fungerer som hængekøje (Mette11 har vist for nylig lagt et billede ind af en magen til). De koster fra 29-49 kr afhængig af størrelse. Der er noget plastik i. Det var der også i min, men det var rigtigt nemt at tage af da det bare var klipset fast. Den er virkelig en succes med et lille tæppe i.

Amazing Ferret

I Super Brugsen i denne uge kan man købe 100 legebolde for 79.95  :)

Jeg har lige selv købt en pose

FerretParadise

#49
Jeg var igår i Rigtighundemad i Valby, og lige nu og den næste uge, er der 15% rabat på al barf og tørret kød. Ved ikke om der er rabat på resten i butikken, men jeg tror det.
Det er fordi at butikken har 2 års fødselsdag.

http://www.valby.rigtighundemad.dk/

http://www.valby.rigtighundemad.dk/pages/visnyhed.asp?newsguid=62597

Ann Hillerslev.

Line

Der står nu at det er kød og guffer :)

FerretParadise

Ja det må jo være deres barf og tørret kød. ;)
Ann Hillerslev.

AnneME

hej alle :)

de har billigt Krystal grus i bilka fra søndag. En pose til 40 kr, den nye slags og større.

sidder og bliver helt blå over vi ikke har bilka i Herning før næste år  :@ :@

Sølvsten

Hvor har du set det henne?

AnneME

har fået en reklame ind af døren:) synes nu det er ondt de sender dem ud allerede et år før vi får en.

bare for at tjene penge :O

prøver at finde et link

Sølvsten

Hm så er der nok forskel på Bilkaer for når jeg går ind på Bilkas hjemmeside og kigger på tilbudsavisen kan jeg ikke se det. Eller er det bare mig der skal tage brillerne på?

Shamua

Hvor meget er der i poserne? :)

Vh. Marianne

AnneME

har os været inde og kigge men kan heller ik se den. den kommer nok først søndag eller mandag.

:) men kan da lægge et billede ind af det?

det er de nye poser, med 5 L i stedet for de gamle 3,8:) og en smartere pose, nemmere at bære

jean08

De har også Vitakraft Magic Clean(Er det ikke ala crystal grus?) i Maxi Zoo i næste uge hvor man kan få 3 x 5L for 99,95,-

tzari

jeg gav ca 85 kr for 3 poser a 5 liter sidst jeg købte krystal grus hjem fra zooplus. Man skal holde øje med deres tag 3 betal for 2 tilbud  8)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner